Inkwizycja

Świat spowił się w mroku, Tamaar, syn Jarnira powoli dokonywał żywota, rozpalony do czerwoności od gorączki z bladożółtymi krostami, z których sączyła się cuchnąca ropa. Przekrwione białka, odrętwienia ciała, śmierdzące zgnilizną odleżyny. Żaden z medyków, znachorów a nawet druidów nie był w stanie wyleczyć tej jakże szybko postępującej choroby. Ostatnią deską ratunku pozostała wiedźma o wątpliwej reputacji wśród miejscowych a zwano ją Morena. Posłano po nią, a gdy przybyła młody chłopak ledwo zipiał na łożu śmierci. Dwukrotnie odmówiła pomocy, pozwalając chłopcu umrzeć w spokoju, lecz zmuszona do jej udzielenia przekornie przyjęła prośbę. Odprawiając prastary rytuał przemieniła Tamaara w postać uwięzioną między życiem a śmiercią – nigdy nieumarły a jednak nieżywy. Nekromantka zdołała zbiec, podniesiono alarm, w całej Tasandorze rozgrzmiały dzwony, rozwścieczony lud postanowił doprowadzić Morenę na stos. Rada miasta powołała Soteriosa, zaufanego i wybitnego rycerza na stanowisko Łowcy Nekromantów a następnie dekretem podpisanym przez całą radę skazano na banicje wszystkim praktykujących czarną magię.

Inkwizycja to organizacja śledczo-sądownicza założona dzięki Soteriosowi – Łowcy Nekromantów przez Radę miasta Tasandory. Jej działania w całości finansowane są z pieniędzy podatników przez władze miasta. Głównym zadaniem Inkwizytorów jest ściganie oraz wyplenienie nekromantów jak i utrzymanie porządku prawnego w mieście. Organizacja ta nie potępia kultu Śmierci a jedynie niegodziwe czyny związane z czarną magią.

Inkwizycja nie jest organizacją fanatyków religijnych choć wielu jej członków czci Pana – tego który umiłował sobie porządek. W jej szeregi natomiast może wstąpić każdy obywatel. Ich charakterystycznym znakiem rozpoznawczym są białe szaty, na których wyszyty jest miecz wbity w czaszkę, na znak walki z nekromancją.

Grafiki autorstwa IMGBIN oraz RPG Characters

[OBECNIE ZAWIESZONA]

By dołączyć do tej grupy, należy zgłosić sie GM Maupishon.