System Luck

Przy śmierci potworka, z listy postaci które zadały mu obrażenia brana jest najwyższa wartość damage X. Spośród wszystkich postaci, które zadały przynajmniej 0.5*X obrażeń brana jest postać o najwyższym luck i jej szczęście jest brane pod uwagę przy obliczaniu loot’u.

Drużyny nie mają wpływu na luck. Wartość luck odczytywana jest w momencie śmierci potwora.

Innymi słowy:

  • Po pierwsze, spośród wszystkich postaci bijących potwora odsiewane są te, którzy zadały zbyt mało obrażeń w stosunku do innych. Ma to na celu zapobieganie sytuacjom, w których postać ubrana po zęby w luck uderzyła bossa raz po czym stała w ukryciu przez całą walkę gdzieś na boku.
  • Po drugie, każdy kto uczestniczył w walce w przyzwoitym stopniu ma możliwość zaoferowania swojego luck. Dzięki temu wykluczymy sytuacje, gdzie jedni gracze mają za złe innym, że popsuli luck włączając się do walki swoimi postaciami nastawionymi jedynie na zadawanie dużych obrażeń.

Powyżej opisany mechanizm doboru postaci definiującej Luck nie zależy od ani nie wpływa na sposób doboru postaci posiadających prawo do loot’u.