Bossy, minibossy, championy


Władcy podziemi – potężne istoty, których zabicie daje szansę na artefakt. Nie działają na nich umiejętności bardów.

Pomniejsi władcy podziemi – strzegące pomniejsze istoty, sługi władców podziemi, które również dają szansę na artefakt.

Championy – niektóre z nich po swojej śmierci zostawiają nam Zwoje Mocy, inne rzadkie składniki, wszystkie zaś gwarantują spore ilości złota

WŁADCY PODZIEMI

Azatoth – Władca Demonow

Trudność: 10
Życie: 18000

Specjalne mechaniki: Tak
Należy zabić 3 demoniczne książęta, wyciąć z nich serca i dostarczyć je do Wieszcza Przeznaczenia, by dostać się do komnat Azatotha.
Lokalizacja: Siedziba Demonów

Paroxymous – Oblany Kwasem

Trudność: 8
Życie: 10000

Specjalne mechaniki: Tak
Przyciąga przeciwników, truje obszarowo, zadaje ogromne obrażenia kontrolowanym stworzeniom.
Lokalizacja: Sale Paroxymousa

Dalharuk Elghinn

Trudność: 10
Życie: 22000
Specjalne mechaniki: Tak

Należy zanieść 3 smocze serca: serce smoka, serce ognistego smoka i serce lodowego smoka do Tajemniczej Istoty w Podmroku. Ta istota wpuści nas do kręgu, w którym są potwory i Dalharuk Elghinn. Sam Dalharuk Elghinn truje obszarowo, przywołuje demony gdy otrzyma obrażenia od magii, przyciąga do siebie i zadaje wysokie obrażenia.
Lokalizacja: Elghinn

Władca Piasku

Trudność: 1.5
Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Uderzony magią, przyzywa żywiołaki ziemi.
Lokalizacja: Piaskowe Krypty

Burugh – Siewca Zarazy

Trudność: 2
Życie: 14000


Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Alcala

Prastary Runiczny Żuk

Trudność: 7
Życie: 15000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Loen Torech

Deloth – Książe Demonów, Pan Mroku

Trudność: 7
Życie: 3000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Siedziba Demonów

Dzahhar – Książe Demonów, Pan Cierpienia

Trudność: 7
Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Siedziba Demonów

Katrill – Książe Demonów, Pan Mordu

Trudność: 7
Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Siedziba Demonów

Naśladowca Vox Populi

Trudność: 5
Życie: 35000

Specjalne mechaniki: Kopiuje ataki zwierząt kontrolowanych/gracza. Pod koniec swego życia, przywołuje zabójców.
Lokalizacja: Wyspa Vox Populi

Krwawy Kościany Smok

Trudność: 3,5
Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Garth

Sarag – Przedwieczny Nieumarly

Trudność: 4,5
Życie: 10000

Specjalne mechaniki: Tak
Najpierw należy zabić Awatara Saraga, który znajduje się w Zwiędniętej Róży. Natomiast dopiero później, należy zabić właściwego Saraga w Hall Torech.
Lokalizacja: Hall Torech

Starożytny Diamentowy Smok

Trudność: 8,5
Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Leże Kryształowych Smoków

Starożytny Lodowy Smok

Trudność: 9
Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Tak
Zanim dostaniemy się do tegoż smoczyska, należy pokonać 3 strażników. UWAGA! 2 z nich jest chroniona glifami na konkretne umiejętności, więc nie każdy będzie mógł wejść do każdej komnaty strażnika.
Lokalizacja: Leże Lodowych Smoków

Starożytny Ognisty Smok

Trudność: 8,5
Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Tak.
Aby się do niego dostać, należy wcześniej zabić 2 stare smoczyce grasujące w głębi lochu.
Lokalizacja: Leże Ognistych Smoków

Ilhenir Święty

Trudność: 6
Życie: 9000

Specjalne mechaniki: Tak.
Przed pokonaniem go, należy zabić 4 strażników w poszczególnych komnatach. Należy uważać na konkretne mechaniki w każdej z komnat. W 1 trucizna, w 2 obszarowe obrażenia przy krawędziach sali, w 3 można przyzwać ocharniającą nas ścianę, a w 4 następuje zrzucenie z wierzchowca oraz przywołanie kościanych magów. Między każdymi drzwiami znajdują się pułapki.
Lokalizacja: Saew

Stary Sfinks

Trudność: 3
Życie: 12000

Specjalne mechaniki: Tak
Zanim dostaniemy się do Sfinksa, należy zabić Demona – strażnika w drugiej części Piramidy.
Lokalizacja: Piramida

Szeol – Przęklety Pająk

Trudność: 3
Życie: 5000-6000

Specjalne mechaniki: Tak
Szeol może owić przeciwników pajęczyną, kiedy Ci go atakują.
Lokalizacja: Grota Pająków

Władca Minotaurów

Trudność: 2
Życie: 12000

Specjalne mechaniki: Tak
Przywołuje strażników, kiedy otrzymuje obrażenia od magiczne.
Lokalizacja: Labirynt

Gorogon

Trudność: 2
Życie: 12000

Specjalne mechaniki: Tak
W walce w zwarciu, obszarowo truje.
Lokalizacja: Kryształowa Jaskinia

Spaczony Jednorożec

Trudność: 9
Życie: 50000

Specjalne mechaniki: Tak
Przyciąga graczy do siebie zatruwając ich.
Lokalizacja: Świątynia Matki

POMNIEJSI WŁADCY PODZIEMI

Lśniący Wysięk

Trudność: 4
Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Tak
Od 3 do 4 razy wzywa pobocznych strażników. Aby się do niego dostać należy najpierw pokonać strażnika, by dostać się na drugi poziom podziemia, następnie użyć odpowiedniej dźwigni do otworzenia drzwi, kolejną rzeczą jaką trzeba zrobić jest zniszczenie ścian armatą i na końcu zabicie drugiego strażnika, by otworzył się portal. UWAGA! Po wejściu na drugi poziom, nie ma powrotu! Na pierwszym poziomie istnieje sekretne wyjście.
Lokalizacja: Kryształowa Grota

Pełzacz Bagus Gagak

Trudność: 2
Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Wulkaniczne Ruiny Bagus

Sarag – Awatar

Trudność: 2
Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Zwiędnięta Róza

Silshashaszals – Król Jaszczuroludzi

Trudność: 1,5
Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Lochy Ophidian

Królowa Wróżek

Trudność: 3,5
Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Tak
Przywołuje zniewolone satyry, które używają umiejętności bardowskich. By się dostać do komnaty należy wypowiedzieć słowo „Naneth” i wziąć rozbieg.
Lokalizacja: Loch Królowej Wróżek

Wielka Pokraczna Bestia

Trudność: 8
Życie: 25000

Specjalne mechaniki: Tak
Rozrzuca pod nogi złote plamy krwi, które zadają duże obrażenia w krótkim czasie oraz niszczą ekwipunek.
Lokalizacja: Pokraczny Loch

Wladca Jeziora Lawy

Trudność: 2,5
Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Wulkaniczne tereny Kontynentu Elfów

Imienny Smok

Trudność: 1,5
Życie: 1500-1600

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Wulkan

Biały Wilk

Trudność: 4
Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Grota na śnieżnych terenach Elfów

Wielka Pluskwa

Trudność: 2
Życie: 4500

Specjalne mechaniki: Tak
Należy zabić strażnika – pomniejszą pluskwę – w ciele której można znaleźć Posokę. Następnie trzeba ją zanieść do Kapłana Tilki, który otworzy portal do Wielkiej Pluskwy.
Lokalizacja: Kanion Tilki

CHAMPIONY

Barracoon – dudziarz

Trudność: 2
Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
W momencie otrzymywania obrażeń od czarów, wyrzuca grupę szczuroczłeków. Może zamienić gracza i jego zwierze w szczuroczłeka.
Lokalizacja: Kanały w Tasandorze

Kapitan III Legionu Orków

Trudność: 3,5
Ilość Fal: 7

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto.
Lokalizacja: Elfi Wulkan

Lord Oaks

Trudność: 10
Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Przywołuje swoją królową Silvani do walki.
Lokalizacja: Niecka na kontynencie Elfów.

Mephitis

Trudność: 4
Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Oplątuje siecią swoich oprawców.
Lokalizacja: Polana nieopodal kryjówki Szeola

Meraktus Udręczony

Trudność: 6
Ilość Fal: 6

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. Udręczony minotaur przywołuje Gladiatorów do walki. Czasem potrafi użyć „trzęsienia ziemi”.
Lokalizacja: Opuszczone miasto Thila

Morena – Awatar

Trudność: 7,5
Ilość Fal: 7

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto. Zmienia się w nieumarłych przyzywając swoich strażników.
Lokalizacja: Katakumby Twierdzy Krasnoludów

Neira – Nekromantka

Trudność: 6,5
Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Wyrzuca na ziemie kości, które niepocięte, będą powodowały pojawienie się nieumarłych.
Lokalizacja: Cmentarz Belegost

Rikkitor

Trudność: 2
Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Rzuca zaklęcie „Trzesienie ziemi”.
Lokalizacja: Spalone ziemie między Wulkanem a wioską Ferion

Semidar

Trudność: 8
Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Odbija obrażenia kobiecych postaci.
Lokalizacja: Wejście nieopodal Garth

Serado – Przebudzony

Trudność: 10
Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Obszarowa trucizna poziomu 5.
Lokalizacja: Polana nieopodal bagien.

Stary Feniks

Trudność: 9
Ilość Fal: 7

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto. Zadaje obszarowe obrażenia – trzęsienie ziemi.
Lokalizacja: Elfi Wulkan

Twualo Smukły

Trudność: 9
Ilość Fal: 5

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto.
Lokalizacja: Polany na kontynencie Elfów.

Przedwieczny
Przedwieczny – Prawdziwa Forma

Trudność: 10
Ilość Fal: 2

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu Zabiciu championów: Barracoon, Rikkitor, Semidar, Lord Oaks, Mephitis oraz Neira należy złożyć zdobyte z nich czaszki na ołtarzu w Bagiennej Komnacie, do której można udać się przez czarny portal, który pojawia się po zabiciu jakiegokolwiek z w.w. Championów. Po złożeniu czaszek pojawi się portal, który prowadzi wprost do komnaty Przedwiecznego. UWAGA! Przedwieczny ma 2 formy. Przy drugiej formie przywołuje dookoła siebie pnącza, które odradzają swoje życie poprzez cykliczne zdawanie ran graczom. Mozna z niego otrzymać gwarantowany PS 120 oraz artefakt, oraz jest dodatkowo 3% na drugi i 1% na trzeci, oraz mała szansa na specjalnego smoka bagiennego.
Lokalizacja: Komnata Przedwiecznego