Bossy, minibossy, championy

Władcy podziemi – potężne istoty, których zabicie daje szansę na artefakt. Na nich nie działają umiejętności bardów.


Pomniejsi władcy podziemi – strzegące pomniejsze istoty, sługi władców podziemi, które również dają szansę na artefakt.


Championy – niektóre z nich po swojej śmierci zostawiają nam Zwoje Mocy, inne rzadkie składniki, wszystkie zaś gwarantują spore ilości złota.

Władcy podziemi

Azatoth – władca demonow

Trudność: 10

Życie: 18000

Specjalne mechaniki: Tak
Należy zabić 3 demoniczne książęta, wyciąć z nich serca i dostarczyć je do Wieszcza Przeznaczenia, by dostać się do komnat Azatotha.

Lokalizacja: „Demonowo”

Burugh – siewca zarazy


Trudność: 3

Życie: 14000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Alcala

Deloth – ksiaze demonow, pan mroku

Trudność: 4

Życie: 3000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: „Demonowo”

Dzahhar – ksiaze demonow, pan cierpienia

Trudność: 4

Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: „Demonowo”

Katrill – ksiaze demonow, pan mordu

Trudność: 4

Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: „Demonowo”

krwawy kosciany smok

Trudność: 3,5

Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Garth

sarag – przedwieczny nieumarly

Trudność: 5,5

Życie: 10000

Specjalne mechaniki: Tak
Najpierw należy zabić Awatara Saraga, który znajduje się w Zwiędniętej Róży. Natomiast dopiero później, należy zabić właściwego Saraga w Hall Torech.

Lokalizacja: Hall Torech

Starożytny Diamentowy Smok

Trudność: 8,5

Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Leże Kryształowych Smoków

starozytny lodowy smok

Trudność: 9

Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Tak
Zanim dostaniemy się do tegoż smoczyska, należy pokonać 3 strażników. UWAGA! 2 z nich jest chroniona glifami na konkretne umiejętności, więc nie każdy będzie mógł wejść do każdej komnaty strażnika.

Lokalizacja: Leże Lodowych Smoków

Starozytny Ognisty Smok

Trudność: 8,5

Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Leże Ognistych Smoków

Stary Sfinks

Trudność: 3

Życie: 12000

Specjalne mechaniki: Tak
Zanim dostaniemy się do Sfinksa, należy zabić Demona – strażnika w drugiej części Piramidy.

Lokalizacja: Piramida

Szeol – Przeklety Pajak

Trudność: 3

Życie: 5000-6000

Specjalne mechaniki: Tak
Szeol może owić przeciwników pajęczyną, kiedy Ci go atakują.

Lokalizacja: Grota Pająków

wladca minotaurow

Trudność: 2

Życie: 12000

Specjalne mechaniki: Tak
Przywołuje strażników, kiedy otrzymuje obrażenia od magii.

Lokalizacja: Labirynt

Gorogon

Trudność: 2

Życie: 12000

Specjalne mechaniki: Tak
W walce w zwarciu, obszarowo truje.

Lokalizacja: Kryształowa Jaskinia

Spaczony Jednorozec

Trudność: 7

Życie: 50000

Specjalne mechaniki: Tak
Przyciąga graczy do siebie.

Lokalizacja: Świątynia Matki – portal do świata Naneth

Pomniejsi władcy podziemi

lśniący wysięk

Trudność: 2

Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Tak
Od 3-4 razy wzywa pobocznych strażników. Aby się do niego dostać należy najpierw pokonać strażnika, by dostać się na drugi poziom podziemia, następnie użyć odpowiedniej dźwigni do otworzenia drzwi, kolejną rzeczą jaką trzeba zrobić jest zniszczenie ścian armatą i na końcu zabicie strażnika No. 2, by otworzył się portal. UWAGA! Po wejściu na 2gi poziom, nie ma powrotu! Na 1szym poziomie istnieje sekretne wyjście.

Lokalizacja: Kryształowa Grota, LV 2

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie sarag.png
sarag – awatar

Trudność: 4

Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Zwiędnięta Róza

silshashaszals – krol jaszczuroludzi

Trudność: 1,5

Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Lochy Ophidian

Królowa Wróżek

Trudność: 2,5

Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Przywołuje zniewolone satyry, które używają umiejętności bardowskich. By się dostać do komnaty należy wypowiedzieć słowo „Naneth” i wziąć rozbieg.

Lokalizacja: Loch Królowej Wróżek

Wielka Pokraczna Bestia

Trudność: 7

Życie: 50000

Specjalne mechaniki: Tak
Rozrzuca pod nogi złote plamy krwi, które zadają duże obrażenia w krótkim czasie.

Lokalizacja: Pokraczny Loch, LV 2

Wladca Jeziora Lawy

Trudność: 3,5

Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Wulkaniczne tereny Kontynentu Elfów

imienny smok

Trudność: 1,5

Życie: 1500-1600

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Wulkan, LV 4

Biały Wilk

Trudność: 4

Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Grota na śnieżnych wyspach Elfów

Wielka Pluskwa

Trudność: 2

Życie: 4500

Specjalne mechaniki: Tak
Należy zabić strażnika – pomniejszą pluskwę – w ciele której można znaleźć Posokę. Następnie trzeba ją zanieść do Kapłana Tilki, który otworzy portal do Wielkiej Pluskwy.

Lokalizacja: Wrota Tilki

Chmapioni

Barracoon – dudziarz

Trudność: 2

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
W momencie otrzymywania obrażeń od czarów, wyrzuca grupę szczuroczłeków. Może zamienić gracza i jego zwierze w szczuroczłeka.

Lokalizacja: Kanały w Tasandorze

Kapitan III Legionu Orków

Trudność: 3,5

Ilość Fal: 7

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu \ championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto.

Lokalizacja: Elfi Wulkan

Lord Oaks

Trudność: 2

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Przywołuje swoją królową do walki.

Lokalizacja: Niecka na kontynencie Elfów.

Mephitis

Trudność: 3

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Oplątuje siecią swoich oprawców.

Lokalizacja: Polana nieopodal kryjówki Szeola

Merkatus Udręczony

Trudność: 6

Ilość Fal: 6

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. Udręczony minotaur przywołuje Gladiatorów do walki. Czasem potrafi uży „trzęsienia ziemi”.

Lokalizacja: Opuszczone miasto Thila

Morena – Awatar

Trudność: 7,5

Ilość Fal: 7

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto. Zmienia się w nieumarłych przyzywając swoich strażników.

Lokalizacja: Katakumby Twierdzy Krasnoludów

Neira – nekromantka

Trudność: 7,5

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Wyrzuca na ziemie kości, które niepocięte, będą powodowały pojawienie się nieumarłych stworów.

Lokalizacja: Cmentarz Belegost

Rikkitor

Trudność: 4

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Rzuca zaklęcie „Trzesienie ziemi”.

Lokalizacja: Spalone ziemie między Wulkanem a wioską Ferion

Semidar

Trudność: 8

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Odbija obrażenia kobiecych postaci.

Lokalizacja: Wejście nieopodal Garth

Serado – przebudzony

Trudność: 8

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
Obszarowa trucizna poziomu 5.

Lokalizacja: Polana nieopodal bagien.

Stary Feniks

Trudność: 10

Ilość Fal: 7

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto. Zadaje obszarowe obrażenia – trzęsienie ziemi.

Lokalizacja: Elfi Wulkan

Twualo Smukły

Trudność: 8

Ilość Fal: 5

Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto.

Lokalizacja: Polany na kontynencie Elfów.