Capy (Properties limits)

Szansa na obronę – Defence Chance Increase (DCI) = 45.
Moc czarów – Spell Damage Increase (SDI) w PVP = 15.
Moc czarów – Spell Damage Increase (SDI) for PVM = 100.
Moc obrażeń – Damage Increase (DI) for PVP = 100.
Moc obrażeń – Damage Increase (DI) for PVM = 300.
Wzmocnienie mikstur – Enhance Potions = 50%.
Szybkość Rzucania Zaklęć – Faster Casting (FC) = 4 (Rycerstwo)
Szybkość Rzucania Zaklęć -Faster Casting (FC) = 2 (Magia i Nekromancja)
Szybkość Ukończenia Zaklęć – Faster Cast Recovery (FCR) = 6
Zmniejszenie kosztu many – Lower Mana Cost (LMC) = 40.
Zmniejszenie kosztu wmaganych ziół – Lower Reagent Cost (LRC) = 100.
Odbijanie obrażeń fizycznych – Reflect Physical Damage (RPD) = 105.
Prędkość broni – Weapon Speed = 10
Przyspieszenie prędkości broni – Swing Speed Increase (SSI) = 60.
Cap przebicia pancerza (Armor Ignore) = 35 (PVP).
Zwiększenie żywotności – Hit point increase (HPI) = 25.
Karma i Mana = +- 15.000
Szansa na trafienie – Hit Chance Increase (HCI) = 45
Str, Dex и Int = 125 + 25 bonus z przedmiotów.
Szczęście – 1200


Wytrzymałość przedmiotu – Durability = 255.
Regeneracja many – Mana Regeneration Cap = 18.
Regeneracja Żywotności – Hitpoints Regeneration Cap = 18.
Regeneracja staminy – Stamina Regeneration Cap 24.

Gdzie szukać takich propsów i jaki przedmiot może mieć konkretne propsy? Zobacz na uoguide (ENG)