Nekromancja

UWAGA – NEKROMANCJA NA TERENIE PAŃSTWA TASANDORSKIEGO JEST ZABRONIONA PRZEZ PRAWO!

Nekromancja pozwala na otrzymanie dodatkowego zestawu czarów – Okultyzm. Dowiedz się więcej o Okultyźmie!!

Dzięki umiejętności Nekromancja, gracz morze tworzyć przywołańce. Dowiedz się więcej o Tworzeniu Przywołańców Nekromanckich oraz mogą korzystać z Systemu kopania grobów. Dowiedz się więcej o Systemie Kopania Grobów.

Wymagane przedmioty

Księga Nekromancji – W księdze tej przechowywane są czary nekromanckie. By zapełnić czarami księgę należy odnaleźć je ciałach potworów, bądź zamówić takowe u skryby. Księga nekromanty w przeciwieństwie do księgi maga nie jest trzymana w ręku, lecz używa jej się z poziomu plecaka.
Sprzedawane przez: Nekromanta
Wytwarzane: Nie

Zwoje z czarami – Mogą być wykorzystywane do rzucania pojedynczych czarów lub mogą zostać przepisane do księgi czarów co pozwala na wielokrotne rzucenie tego czaru. Używając zwoju do rzucenia czaru nie są wymagane reagenty, a po udanym rzuceniu czaru zwój taki ulega zniszczeniu.
Sprzedawane przez: Nie
Wytwarzane: Przy użyciu umiejętności Inskrypcja.
Reagenty – Wymagane do rzucania czarów z księgi.

Nazwa reagentuWygląd
Skrzydło nietoperza
(Batwing)
Grobowy pył
(Grave Dust)
Krew demona
(Deamon Blood)
Kryształ trucizny
(Nox Crystal)
Świńskie żelazo
(Pig Iron)

Sprzedawane przez: Nekromanta, Mag
Wytwarzane: Nie

Używanie umiejętności
Aby rzucić czar z księgi należy otworzyć księgę nekromanty, a następnie wybrać interesujące nas zaklęcie.
Możliwe jest również wyciągnięcie wybranego przez nas czaru z księgi do okna gry poprzez przeciągnięcie symbolu czaru z księgi poza jej obręb.
Ułatwia to i przyspiesza rzucanie najczęściej wykorzystywanych przez nas czarów.

Czary

SymbolNazwaKoszt manyMinimalny poziom
umiejętności
Efekt
Ożywienie martwego
(Animate Dead)
2340Wymaga ciała
– używa się go na zwłokach by stworzyć ożywieńca atakującego wszystkie potwory
– jeśli czar użyty jest na ciele konia, ożywia on Piekielnego Ogara, którego Nekromanta może dosiąść
– ożywieni umarli podążają za Nekromantą, ale nie są przez niego kontrolowani
– ożywieńcy nie atakują innych graczy
Krwawe
ślubowanie

(Blood Oath)
1320Wymaga celu
– cel zadający obrażenia Nekromancie rzucającemu ten czar, otrzymuje takie same obrażenia
– czas trwania czaru:
(Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/80 + 8*
Trupia skóra
(Corpse Skin)
1120Wymaga celu
– cel otrzymuje -15 odporności na ogień
– cel otrzymuje -15 odporności na trucizny
– cel otrzymuje +10 odporności na obrażenia fizyczne
– cel otrzymuje +10 odporności na zimno
– czas trwania czaru:
(Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/25 + 40*
Przekleństwo broni
(Curse Weapon)
70Wymaga trzymania broni w ręce
– 50% obrażeń zadanych bronią wraca do rzucającego czar jako punkty zdrowia
– czas trwania czaru to 30 sekund (jeśli rzucający czar posiada umiejętność Rozmowa z Duchami na poziomie 100 )
Zły omen
(Evil Omen)
1120Wymaga celu
– cel otrzyma 25% obrażeń więcej z następnego źródła ciosu, lub
– cel będzie zatruty o jeden poziom wyżej przy następnym ataku przy pomocy zatrucia (do maksymalnie 5 poziomu trucizny), lub
– cel będzie miał 50% wartości Odporności na Magię przy następnym ataku, który wykorzystuję Odporność na Magię jako modyfikator
– czas trwania czaru wynosi 25 sekund
Przerażająca bestia
(Horrific Beast)
1140Transformacja
– rzucający otrzymuje +2 punkty zdrowia na sekundę [równoznaczne z regeneracją życia równą 20]
– rzucający otrzymuje +25% obrażeń zadanych bronią białą bądź strzelecką
– rzucający, będący pod tą formą nie może rzucać żadnych innych czarów, za wyjątkiem nekromanckich czarów transformacji
Przemiana w licha
(Lich Form)
2370Transformacja
– rzucający otrzymuje +1.3 punkty many na sekundę
– rzucający otrzymuje +10 odporności na zimno
– rzucający otrzymuje +10 odporności na trucizny
– rzucający otrzymuje niewrażliwość na atak specjalny: krwawienie
– rzucający otrzymuje +25 obrażeń od graczy posiadających super slayera „Pogromca nieumarłych”
– rzucający otrzymuje -10 odporności na ogień
– rzucający otrzymuje -1 punkt zdrowia co 2.5 skund
Ociężałość umysłu
(Mind Rot)
1730Wymaga celu
– cel czaru będzie zużywał więcej many, za każdym jej użyciem
– czas trwania czaru:
(Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/50 + 20*
Kolec
(Pain Spike)
520Wymaga celu
– jeśli celem jest gracz to zadaje mu obrażenia w ilości:
(Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/100 + 18*
– jeśli celem jest potwór to zadaje mu obrażenia w ilości:
(Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/10 + 30*
– czas trwania klątwy to 10 sekund, po czym zabrane życie celu wraca do niego.
Uderzenie trucizny
(Poison Strike)
1750Wymaga celu (obrażenia obszarowe)
– przyzywa chmurę trucizny raniąc cel jak i wszystko w promieniu dwóch kratek od celu
Podduszenie
(Strangle)
2965Wymaga celu
-czas trwania czaru:
(Rozmowa z Duchami rzucającego/10), jednak nie mniej niż 4 rundy
– obrażenia czaru:
[od (Rozmowa z Duchami/10) – 2 do (Rozmowa z Duchami/10 +1)]
– podstawowe zniszczenia są mnożone współczynnik wyliczany z formuły:
3 – [(wytrzymałość (stamina) celu / (maksymalną wytrzymałość (staminę) x 2)]
Przywołanie sługi
(Summon Familiar)
1730Przywołanie
– przywołuje sługę walczącego u boku nekromanty:
Sługa hordy(Horde Minion)
– podnosi rzeczy z ziemi
– znośnie walczy u twego boku
– do przyzwania wymaga 30.0 Nekromancji i 30.0 Rozmowy z Duchami
Mroczna smuga(Shadow Wisp)
– okresowo zwraca manę przyjaznym rzucającego, jak i samemu rzucającemu, o ile posiadają ujemną karmę (zwrot jest tym większy im więcej ujemnej karmy posiada osoba)
– jest słabym walczącym
– do przyzwania wymaga 50.0 Nekromancji i 50.0 Rozmowy z Duchami
• Mroczny wilk (Dark Wolf)
– rzucający otrzymuje 5 punktów regeneracji wytrzymałości (staminy), z szybkością: 1 punkt wytrzymałości (staminy) co 2 sekundy
– rzucający otrzymuje umiejętność oswajania wilków (nie ogarów piekieł)
– jest znośnym walczącym
– do przyzwania wymaga 60.0 Nekromancji i 60.0 Rozmowy z Duchami
Mroczny wąż (Dark Adder)
– bardzo dobry walczący, posiadający umiejętność śmiertelnego zatruwania
– rzucający może wskazać temu słudze cel do zabicia
– do przyzwania wymaga 80.0 Nekromancji i 80.0 Rozmowy z Duchami
Nietoperz wampir (Vampire Bat)
– rzucający zyskuje wszystkie obrażenia jakie zadał nietoperz wampir w postaci punktów zdrowia
– jest znośnym walczącym
– do przyzwania wymaga 100.0 >Nekromancji i 100.0 Rozmowa z Duchami
Przemiana w wampira
(Vampiric Embrace)
2399Transformacja
– rzucający otrzymuje 20% wysysania życia za każdym ciosem
– rzucający otrzymuje odporność na trucizny z poziomów od 1 do 4
– rzucający otrzymuje regeneracje many równą +3
– rzucający otrzymuje regeneracje wytrzymałości (staminy) równą +15
– rzucający otrzymuje 25% obrażeń więcej od graczy używających super slayera „Pogromca nieumarłych”
– rzucający otrzymuje -25 odporności na ogień
– rzucający otrzymuje obrażenia za każdym razem gdy rzuci czar, który używa czosnku (od 17 do 23 obrażeń) i nie może pić żadnych mikstur, które są na czosnku oparte (odtrucie) [przy 100% zmniejszonego użycia ziół obrażenia od czosnku nadal są zadawane przy rzucaniu takowych czarów]
– czar trwa do śmierci lub rzucenia czaru transformacji
Mściwy duch
(Vengeful Spirit)
4180Wymaga celu (przywołanie)
– przywołuje ducha, który podąża za celem atakując go, do momentu zabicia celu
– wymaga 3 wolnych slotów
– czas trwania czaru:
(Rozmowa z Duchami rzucającego x80)/1200 + 10*
Uwiąd
(Wither)
2360Czar obszarowy(nie wymaga wskazania celu)
– zadaje obrażenia w promieniu 5 kratek dookoła rzucającego
– największe obrażenia zadaje celom z wysoką karmą
Przemiana w ducha
(Wraith Form)
1720Transformacja
– rzucający otrzymuje umiejętność przechodzenia przez ludzi nie tracąc wytrzymałości (staminy)
– rzucający otrzymuje niewrażliwość na specjalny atak: krwawienie
– rzucający otrzymuje umiejętność rzucania czaru Translokacja(Recall)
– rzucający otrzymuje +15 odporności na fizyczne ataki
– rzucający otrzymuje 25% obrażeń więcej od graczy posiadających super slayera „Pogromca nieumarłych”
– rzucający otrzymuje -5 odporności na ogień
– rzucający otrzymuje -5 odporności na energię
– czar trwa do śmierci lub rzucenia czaru transformacji
Egzorcyzm
(Exorcism)
4080– wymaga umiejętności Rozmowa z Duchami na poziomie 100
– przenosi duchy graczy dookoła rzucającego do świątyni
– czar działa tylko w regionie Championów Zła

*Wartość umiejętności jest liczona bez przecinka czyli przy 100.0 umiejętności wartość równa jest 1000
**Czar ten nie działa na serwerze UO Nelderim.

Słowa mocy i składniki

Nazwa czaruSłowa mocySkładniki
Ożywienie martwego
(Animate Dead)
Uus Corp– krew demona
– grobowy pył
Krwawe ślubowanie
(Blond Oath)
In Jux Mani Xen– krew demona
Trupia skóra
(Corpse Skin)
In Aglo Corp Ylem– skrzydło nietoperza
– grobowy pył
Przekleństwo broni
(Curse Weapon)
An Sanct Gra Char– świńskie żelazo
Zły omen
(Evil Omen)
Pas Tym An Sanct– skrzydło nietoperza
– kryształ trucizny
Przerażająca bestia
(Horrific Beast)
Rel Xen Vas Bal– skrzydło nietoperza
– krew demona
Przemiana w licha
(Lich Form)
Rel Xen Corp Ort– grobowy pył
– krew demona
– kryształ trucizny
Ociężałość umysłu
(Mind Rot)
Wis An Ben– skrzydło nietoperza
– krew demona
– świńskie żelazo
Kolec
(Pain Spike)
In Sar– grobowy pył
– świńskie żelazo
Uderzenie trucizny
(Poison Strike)
In Vas Nox– kryształ trucizny
Podduszenie
(Strangle)
In Bal Nox– krew demona
– kryształ trucizny
Przywołanie sługi
(Summon Familiar)
Kal Xen Bal– skrzydło nietoperza
– grobowy pył
– krew demona
Przemiana w wampira
(Vampiric Embrace)
Rel Xen An Sanct– skrzydło nietoperza
– kryształ trucizny
– świńskie żelazo
Mściwy duch
(Vengeful Spirit)
Kal Xen Bal Beh– skrzydło nietoperza
– grobowy pył
– świńskie żelazo
Uwiąd
(Wither)
Kal Vas An Flam– grobowy pył
– kryształ trucizny
– świńskie żelazo
Przemiana w ducha
(Wraith Form)
Rel Xen Um– kryształ trucizny
– świńskie żelazo
Egzorcyzm
(Exorcism)
Ort Corp Grav– grobowy pył
– kryształ trucizny

Nauka
Nauczyciele:
Nekromanta