Okultyzm

Oklultyzm jest wiedzą, którą nie każdy Nekromanta posiada. Jest ona bowiem tylko dla elitarnych członków Wyznawców Śmierci. Tych najbardziej zagorzałych wyznawców, którzy potrafią oddać swoją duszę, sercę i ciało w ręce Śmierci.

Aby korzystać z Księgi Okultyzmu wymagana jest księga Księgi Okultyzmu oraz zwoje czarów, które można pozyskać z Burugha. Zwoje należy włożyć do księgi. Czarów nie można używać za pomocą czarowania ze zwoju.


Umiejętność wymagana do czarowania: Rozmowa z Duchami

Umiejętność wymagana do skuteczności czarów: Nekromancja

Używane reagenty:
– czarna perła
– wilcza jagoda
– świńskie żelazo
– czosnek
– mandragora
– wiosenna woda
– krwawy mech
– pajęcza sieć
– spetryfikowane drzewo
– niszczejący anioł
– siarka

By korzystać Okultyzmu, postać musi być Wyznawcą Śmierci.

Po osiągnięciu 100 Rozmowy z Duchami i 100 Nekromancji, Kultysta może otrzymać od Śmierci szatę.

Szata kultysty
Nazwa zaklęciaOpis działaniaMinimalny prógWymagana mana
PiętnoPodmuch mroku, zbierając kości, które zapamiętują, 
skąd pochodzą, zaznaczają runę dla rzucającego.
5025
HedonizmZwiększa zarówno Siłę, jak i Inteligencję czarującego.3030
SeansPozwala magowi poruszać się jako duch.8050
Uchwyt Zza GrobuPrzywołuje rękę z ziemi, aby splątać pojedynczy cel.4040
Chmara InsektówPrzywołuje rój owadów, które gryzą i kąsają wrogów.8510
Erupcja WulkanicznaPodmuch stopionej lawy tryska z ziemi, 
uderzając w każdego w pobliżu.
9885
Gnijące ZwłokiTworzy zwłoki, który przywołują do siebie wszystkie pobliskie zwierzęta.1580
Ścieżka ŚmierciMag zostaje zamieniony w pył i 
niesiony wiatrem do miejsca przeznaczenia.
1510
LimboOtwiera się magiczny krąg, 
pozwalając magowi przejść przez niego do innego miejsca.
7040
Awatar ŚmierciRzucający wzywa boskie moce podziemi, 
aby przekształciły się w awatara śmierci.
Rzucający zyskuje mniejszy koszt many i szybsze ukończenie zaklęć
 oraz zwiększone statystyki i umiejętności, kosztem jego odporności.
8050
Sierp Wiary ŚmierciPrzyzywa broń czystej energii, 
obdarzoną zdolnością do pokonywania tajemniczych wrogów 
z większą skutecznością.
4014
StrachNic nie wiadomo o tym zaklęciu. Ponoć powoduje strach.8025