Szermierka

Szermierz to osoba niezwykle szybko władająca bronią. Broń ta jednak swą prędkość zyskuje kosztem obrażeń, które może zadać. Szermierze są niezwykle zręczni, dzięki czemu bywają wspaniałymi wojownikami i godnymi przeciwnikami używających walki mieczami bądź obuchami.

Używanie umiejętności
Szermierka jest używana automatycznie, jeżeli posiadamy w dłoni którąś z broni wykorzystującą tą umiejętność. Na jej podstawie obliczane jest szansa na trafienie przeciwnika i szansa trafienia ciebie przez przeciwnika.

Dostępna broń

Nazwa
(Nazwa angielska)
WyglądBazowe obrażeniaPrędkość
broni
Wym.
siła
1-/2- ręcz*Ataki
specjalne**
Sztylet
(Dagger)
10 – 1156101-r.
Ostrzana laska
(Double Bladed Staff)
12 – 1349502-r.
Para oskardów
(Kama)
9 – 1155152-r.
Krys
(Kryss)
10 – 1253101-r.
Księży-
cowy blask

(Lajatang)
16 – 1832652-r.
Lanca
(Lance)
17 – 1824951-r.
Pika
(Pike)
14 – 1637502-r.
Widly
(Pitchfork)
13 – 1443502-r.
Para sztyletów
(Sai)
9 – 1155152-r.
Krótka włócznia
(Short Spear)
10 – 1355402-r.
Włócznia
(Spear)
13 – 1542502-r.
Szpony
(Tegagi)
10 – 1253102-r.
Widły bojowe
(War Fork)
12 – 1343451-r.
Kozik10 – 1250151-r.Infecting / Shadow Strike
Zakrzywiony miecz9 – 1148151-r.Disarm / Bladeweave
Sztylet rytualny12 – 1444352-r.Psychic Attack / Bleed Attack

* Broń może być jednoręczna, albo dwuręczna.
** Ataki specjalne – pierwszy dostępny od 70 Szermierki, drugi dostępny od 90 Szermierki
i Taktyki.

Na ilość zadanych obrażeń wpływa Siła oraz poziom umiejętności Anatomia i Taktyka.
Za prędkość władania bronią odpowiada Zręczność.

Nauka
Nauczyciele:
Kowal