Zaklęcia Mrocznego Rycerza

Rycerz zawsze ma 2 ścieżki: Pierwsza z nich jest Ścieżką Światła i Ci, którzy nią podążają, są prawi, lub Ścieżka Mroku, którą podążają nieliczni, wykolejeńcy…, Ci, którzy zawarli pakt ze Śmiercią i pozyskują dlań dusze w zamian za moc wprost z czarnego jej serca.

Każdy Mroczny Rycerz otrzymuje księgę zaklęć oraz Latarnię Dusz, w której trzyma dusze. Dusze zdobywamy poprzez zabijanie potworów. Warunkiem otrzymania duszy, jest trzymanie latarni w ręku. Zakładamy/Zdejmujemy ją 2x klikając na nią. Siła zaklęć Mrocznego Rycerza zależy od poziomu umiejętności Rycerstwo, jak i ilości karmy na minusie.

Uwaga! Gdy trzymamy latarnie w dłoni, by pozyskać duszę z zabitego potwora, w jego ciele nie pojawia się złoto.

Aby korzystać z Zaklęć Mrocznego Rycerza wymagana jest księga Mrocznego Rycerza oraz czaszki zawierające czary, które można zdobyć z Ilhenira oraz Elghinna. Czaszki należy włożyć do księgi za pomocą 1 kliknięcia na nią, gdy wysunie się menu kontekstowe, klikamy Dodaj zwój do księgi i następnie na naszą księgę.

Umiejętność wymagana do czarowania: Rycerstwo

Umiejętność wymagana do skuteczności czarów: Rycerstwo

Używane reagenty:

  • dusze

NazwaOpisMin. Poziom UmiejętnościKoszt Many + Dusz
WygnanieOdwołuje przyzwane stworzenia (działa dokładnie tak samo jak czar Dispell z Magii). Sukces zależy od siły stwora i ujemnej karmy postaci.4036 + 56
Dotyk DemonaCzar leczy wybrany cel. Siła czaru zależna od ujemnej karmy.1516 + 21
Pakt Ze ŚmierciąPrzyzywa demona (który nie jest kontrolowany przez gracza, zupełnie jak wir energii w zaklęciach Magii). Trwanie zależne od ujemnej karmy.9030 + 98
Ponury ŻniwiarzZwiększa zadawane obrażenia danemu typowi potworów (działanie takie jak Enemy of One z Rycerstwa). Trwanie zależne od ujemnej karmy. 3028 + 42
Ręka WiedźmyZdejmuje klątwy nekromanckie. Powodzenie zależne od ujemnej karmy.58 + 7
Ogień Piekielny Zadaje celowi obrażenia od ognia. Siła zależna od poziomu ujemnej karmy.7052 + 84
Promień ŚmierciParaliżuje cel. Siła zależna od poziomu ujemnej karmy. 2524 + 35
Kula SmierciDodaje tymczasowo niewielką absorbcję czarów.8026 + 200
Tarcza NienawiściMożna rzucić na wybrany cel. Odporność fizyczna rośnie do 80, odporność na ogień spada o 10, na trucizny o 20, na zimno o 10. Czas trwania zależny od ujemnej karmy6048 + 77
Żniwiarz DuszPozbawia cel many. Siła zależna od ujemnej karmy.4540 + 63
Wytrzymałość StaliDodaje siły wybranemu celowi. Siła czaru oraz czas trwania zależne od ujemnej karmy.2020 + 28
UderzeniePowoduje wybuch energetyczny na danym celu. Siła zależna od ujemnej karmy8030 + 140
Skóra SukkubaLeczy cel o małe ilości życia co kilka sekund. Siła i trwanie zależne od ujemnej karmy.6832 + 49
GniewPowoduje obszarowy atak piorunami w promieniu 5 kratek. Siła zależna od ujemnej karmy.10064 + 700

UWAGA!!! W przypadku tego zestawu stworzenie bindów pod czary wyglądać będzie nieco inaczej.

  1. Należy stworzyć w ClassicUO nowe makro

2. Następnie nadajemu mu nazwę, przypisujemy klawisz i wybieramy Say

3. W okienku Say wpisujemy inkantacje danego czaru. Na przykład:

A wtedy postać rzuci nam dany czar:

Jakie inkantacje mają dane czary, możemy dowiedzieć się poprzez kliknięcie na kulkę w księdze, co pozwoli na rzucenie zaklęcia, a tym samym podgląd inkantacji w Journal/w grze.