Magowie znani są z rozległej wiedzy o nadprzyrodzonych zjawiskach, jakie mają miejsce w naszym świecie, ale tylko Ci, którzy odpowiednio długo studiowali magię oraz zdobyli tajniki wiedzy strzeżone przez Starszych.
Aby korzystać ze Starożytnej Magii wymagana jest księga Księga Starożytnych Zaklęć oraz zwoje czarów, które można pozyskać z Meraktusa, Pelzacza Bagus Gagak lub Wladcy Piaskow. Zwoje należy włożyć do księgi. Czarów nie można używać za pomocą czarowania ze zwoju.
Umiejętność wymagana do czarowania: Magia
Umiejętność wymagana do skuteczności czarów: Mądrość
Używane reagenty:
– czarna perła
– krwawy mech
– mandragora
– czosnek
– pajęcza sieć
– żeńszeń
– siarka
– wilcza jagoda
Nazwa zaklęcia | Opis działania | Minimalny próg | Wymagana mana |
Podpalenie | Generuje mały pocisk iskier, który może zapalić łatwopalny materiał | 0 | 10 |
Wygaszenie | Gasi każdy mały, niemagiczny ogień | 0 | 5 |
Większe Podpalenie | Silniejsza wersja zaklęcia Podpalenie | 50 | 40 |
Większe Wygaszenie | Silniejsza wersja zaklęcia Wygaszenie | 50 | 20 |
Magiczne nasycenie | Sprawia, że broń dystansowa staje się zaczarowana i świeci na niebiesko. Ta broń staje się silniejsza i celniejsza | 70 | 55 |
Rój | Przywołuje roje owadów, które atakują wrogów maga ze wszystkich kierunków | 50 | 40 |
Wizja | Umożliwia magowi opuszczenie jego ciała i zbadanie okolicy. | 80 | 55 |
Seans | Pozwala magowi poruszać się jako duch. | 89 | 50 |
Taniec | Sprawia, że wszyscy w zasięgu wzroku (oprócz maga i jego drużyny) zaczynają tańczyć. | 70 | 40 |
Klonowanie | Tworzy duplikat iluzję Maga utrudniając jego trafienie | 71,1 | 33 |
Strach | Nic nie wiadomo o tym zaklęciu. Ponoń powoduje strach. | 80 | 25 |
Pierścień Ognia | Tworzy pierścień ognia, który otoczy cel maga. | 90 | 50 |
Masowa potęga | Rzuca Pobłogosławienie na wszystkich członków drużyny maga zwiększając ich siłę, zręczność i inteligencję. | 70 | 60 |
Wir Śmierci | Tworzy wirujący czarny wir w miejscu wyznaczonym przez maga, który następnie porusza się losowo. | 80 | 50 |