Rycerz zawsze ma 2 ścieżki: Pierwsza z nich jest Ścieżką Światła i Ci, którzy nią podążają, są prawi, lub Ścieżka Mroku, którą podążają nieliczni, wykolejeńcy…, Ci, którzy zawarli pakt ze Śmiercią i pozyskują dlań dusze w zamian za moc wprost z czarnego jej serca.
Każdy Mroczny Rycerz otrzymuje księgę zaklęć oraz Latarnię Dusz, w której trzyma dusze. Dusze zdobywamy poprzez zabijanie potworów. Warunkiem otrzymania duszy, jest trzymanie latarni w ręku. Zakładamy/Zdejmujemy ją 2x klikając na nią. Siła zaklęć Mrocznego Rycerza zależy od poziomu umiejętności Rycerstwo, jak i ilości karmy na minusie.
Aby korzystać z Zaklęć Mrocznego Rycerza wymagana jest księga Mrocznego Rycerza oraz czaszki zawierające czary, które można zdobyć z Ilhenira, Zhoaminth – zapomniane zlo oraz Elghinna. Czaszki należy włożyć do księgi za pomocą 1 kliknięcia na nią, gdy wysunie się menu kontekstowe, klikamy Dodaj zwój do księgi i następnie na naszą księgę.
Umiejętność wymagana do czarowania: Rycerstwo
Umiejętność wymagana do skuteczności czarów: Rycerstwo
Używane reagenty:
- dusze
Nazwa | Opis | Min. Poziom Umiejętności | Koszt Many + Dusz |
Wygnanie | Odwołuje przyzwane stworzenia (działa dokładnie tak samo jak czar Dispell z Magii). Sukces zależy od siły stwora i ujemnej karmy postaci. | 40 | 36 + 56 |
Dotyk Demona | Czar leczy wybrany cel. Siła czaru zależna od ujemnej karmy. | 15 | 16 + 21 |
Pakt Ze Śmiercią | Przyzywa demona (który nie jest kontrolowany przez gracza, zupełnie jak wir energii w zaklęciach Magii). Trwanie zależne od ujemnej karmy. | 90 | 30 + 98 |
Ponury Żniwiarz | Zwiększa zadawane obrażenia danemu typowi potworów (działanie takie jak Enemy of One z Rycerstwa). Trwanie zależne od ujemnej karmy. | 30 | 28 + 42 |
Ręka Wiedźmy | Zdejmuje klątwy nekromanckie. Powodzenie zależne od ujemnej karmy. | 5 | 8 + 7 |
Ogień Piekielny | Zadaje celowi obrażenia od ognia. Siła zależna od poziomu ujemnej karmy. | 70 | 52 + 84 |
Promień Śmierci | Paraliżuje cel. Siła zależna od poziomu ujemnej karmy. | 25 | 24 + 35 |
Kula Smierci | Dodaje tymczasowo niewielką absorbcję czarów. | 80 | 26 + 200 |
Tarcza Nienawiści | Można rzucić na wybrany cel. Odporność fizyczna rośnie do 80, odporność na ogień spada o 10, na trucizny o 20, na zimno o 10. Czas trwania zależny od ujemnej karmy | 60 | 48 + 77 |
Żniwiarz Dusz | Pozbawia cel many. Siła zależna od ujemnej karmy. | 45 | 40 + 63 |
Wytrzymałość Stali | Dodaje siły wybranemu celowi. Siła czaru oraz czas trwania zależne od ujemnej karmy. | 20 | 20 + 28 |
Uderzenie | Powoduje wybuch energetyczny na danym celu. Siła zależna od ujemnej karmy | 80 | 30 + 140 |
Skóra Sukkuba | Leczy cel o małe ilości życia co kilka sekund. Siła i trwanie zależne od ujemnej karmy. | 68 | 32 + 49 |
Gniew | Powoduje obszarowy atak piorunami w promieniu 5 kratek. Siła zależna od ujemnej karmy. | 100 | 64 + 700 |
Słaby Punkt | Działa jak Consecrus z Rycerstwa | 15 | 10 + 4 |
UWAGA!!! W przypadku tego zestawu stworzenie bindów pod czary wyglądać będzie nieco inaczej.
- Należy stworzyć w ClassicUO nowe makro
2. Następnie nadajemu mu nazwę, przypisujemy klawisz i wybieramy Say
3. W okienku Say wpisujemy inkantacje danego czaru. Na przykład:
A wtedy postać rzuci nam dany czar:
Jakie inkantacje mają dane czary, możemy dowiedzieć się poprzez kliknięcie na kulkę w księdze, co pozwoli na rzucenie zaklęcia, a tym samym podgląd inkantacji w Journal/w grze.