Władcy podziemi – potężne istoty, których zabicie daje szansę na artefakt. Nie działają na nich umiejętności bardów.
Pomniejsi władcy podziemi – strzegące pomniejsze istoty, sługi władców podziemi, które również dają szansę na artefakt.
Championy – niektóre z nich po swojej śmierci zostawiają nam Zwoje Mocy, inne rzadkie składniki, wszystkie zaś gwarantują spore ilości złota
WŁADCY PODZIEMI
Trudność: 10
Życie: 18000
Specjalne mechaniki: Tak
Należy zabić 3 demoniczne książęta, wyciąć z nich serca i dostarczyć je do Wieszcza Przeznaczenia, by dostać się do komnat Azatotha.
Lokalizacja: Siedziba Demonów
Czas respawnu: 24h
Trudność: 8
Życie: 10000
Specjalne mechaniki: Tak
Przyciąga przeciwników, truje obszarowo, zadaje ogromne obrażenia kontrolowanym stworzeniom, aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Sale Paroxymousa
Czas respawnu: 24h
Życie: 18000
Specjalne mechaniki: Tak
Szybka regenracja many, aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Velkyn Alto
Czas respawnu: 24h
Trudność: 7
Życie: 22000
Specjalne mechaniki: Tak
Paraliżuje przeciwników, z którymi walczy w zwarciu, truje śmiertelną trucizną.
Lokalizacja: Barad-Dur
Czas respawnu: 24h
Trudność: 10
Życie: 22000
Specjalne mechaniki: Tak
Należy zanieść 3 smocze serca: serce smoka, serce ognistego smoka i serce lodowego smoka do Tajemniczej Istoty w Podmroku. Ta istota wpuści nas do kręgu, w którym są potwory i Dalharuk Elghinn. Sam Dalharuk Elghinn truje obszarowo, przywołuje demony gdy otrzyma obrażenia od magii, przyciąga do siebie i zadaje wysokie obrażenia.
Lokalizacja: Elghinn
Czas respawnu: 24h
Trudność: 2
Życie: 14000
Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Alcala
Czas respawnu: 24h
Trudność: 6
Życie: 30000
Specjalne mechaniki: Tak
Przywołuje zniewolone satyry, które używają umiejętności bardowskich. By się dostać do komnaty należy wypowiedzieć słowo “Naneth” i wziąć rozbieg.
Lokalizacja: Loch Królowej Wróżek
Czas respawnu: 24h
Trudność: 7
Życie: 15000
Specjalne mechaniki: Tak
Aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Loen Torech
Czas respawnu: 24h
Trudność: 7
Życie: 3000
Specjalne mechaniki: Tak
Aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Siedziba Demonów
Czas respawnu: 24h
Trudność: 7
Życie: 4000
Specjalne mechaniki: Tak
Aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Siedziba Demonów
Czas respawnu: 24h
Trudność: 7
Życie: 5000
Specjalne mechaniki: Tak
Aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Siedziba Demonów
Czas respawnu: 24h
Trudność: 5
Życie: 35000
Specjalne mechaniki: Kopiuje ataki zwierząt kontrolowanych/gracza. Pod koniec swego życia, przywołuje zabójców. Należy zabić 3 strażników, by pojawić bossa.
Lokalizacja: Wyspa Vox Populi
Czas respawnu: 24h
Trudność: 3,5
Życie: 5000
Specjalne mechaniki: Tak
Aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu.
Lokalizacja: Garth
Czas respawnu: 24h
Trudność: 4,5
Życie: 10000
Specjalne mechaniki: Tak
Najpierw należy zabić Awatara Saraga, który znajduje się w Zwiędniętej Róży. Natomiast dopiero później, należy zabić właściwego Saraga w Hall Torech, aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu.
Lokalizacja: Hall Torech
Czas respawnu: 24h
Trudność: 8,5
Życie: 20000
Specjalne mechaniki: Tak
Należy zabić 5 strażników w celu pojawienia portalu, aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Leże Kryształowych Smoków
Czas respawnu: 24h
Trudność: 9
Życie: 20000
Specjalne mechaniki: Tak
Zanim dostaniemy się do tegoż smoczyska, należy pokonać 3 strażników. UWAGA! 2 z nich jest chroniona glifami na konkretne umiejętności, więc nie każdy będzie mógł wejść do każdej komnaty strażnika, aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Leże Lodowych Smoków
Czas respawnu: 24h
Trudność: 8,5
Życie: 20000
Specjalne mechaniki: Tak.
Aby się do niego dostać, należy wcześniej zabić 2 stare smoczyce grasujące w głębi lochu, aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Leże Ognistych Smoków
Czas respawnu: 24h
Trudność: 6
Życie: 9000
Specjalne mechaniki: Tak.
Przed pokonaniem go, należy zabić 4 strażników w poszczególnych komnatach. Należy uważać na konkretne mechaniki w każdej z komnat. W 1 trucizna, w 2 obszarowe obrażenia przy krawędziach sali, w 3 można przyzwać ocharniającą nas ścianę, a w 4 następuje zrzucenie z wierzchowca oraz przywołanie kościanych magów. Między każdymi drzwiami znajdują się pułapki.
Lokalizacja: Saew
Czas respawnu: 24h
Trudność: 3
Życie: 12000
Specjalne mechaniki: Tak
Zanim dostaniemy się do Sfinksa, należy zabić Demona – strażnika w drugiej części Piramidy.
Lokalizacja: Piramida
Czas respawnu: 24h
Trudność: 3
Życie: 13000
Specjalne mechaniki: Tak
Szeol może owić przeciwników pajęczyną, kiedy Ci go atakują.
Lokalizacja: Grota Pająków
Czas respawnu: 24h
Trudność: 2
Życie: 12000
Specjalne mechaniki: Tak
Przywołuje strażników, kiedy otrzymuje obrażenia od magiczne.
Lokalizacja: Labirynt
Czas respawnu: 24h
Trudność: 2
Życie: 12000
Specjalne mechaniki: Tak
W walce w zwarciu obszarowo truje.
Lokalizacja: Kryształowa Jaskinia
Czas respawnu: 24h
Trudność: 9
Życie: 50000
Specjalne mechaniki: Tak
Przyciąga graczy do siebie zatruwając ich.
Lokalizacja: Świątynia Matki
Czas respawnu: 24h
Trudność: 9
Życie: 22000
Specjalne mechaniki: Tak
Potrafi sparaliżować przeciwnika, gdy boss jest uderzony. Wypuszcza chmurę gazu na cel i truje go śmiertelną trucizną, potrafi wykrywać ukrytych graczy, jest odporny na trucizny,
Lokalizacja: Leże Lodowych Smoków
Czas respawnu: 24h
POMNIEJSI WŁADCY PODZIEMI
Trudność: 4
Życie: 20000
Specjalne mechaniki: Tak
Od 3 do 4 razy wzywa pobocznych strażników. Aby się do niego dostać należy najpierw pokonać strażnika, by dostać się na drugi poziom podziemia, następnie użyć odpowiedniej dźwigni do otworzenia drzwi, kolejną rzeczą jaką trzeba zrobić jest zniszczenie ścian armatą i na końcu zabicie drugiego strażnika, by otworzył się portal. UWAGA! Po wejściu na drugi poziom, nie ma powrotu! Na pierwszym poziomie istnieje sekretne wyjście, aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Kryształowa Grota
Czas respawnu: 12h
Trudność: 7
Życie: 25000
Specjalne mechaniki: Tak
Podczas walki wielokrotnie przełącza magiczną barierę antyfizyczną i antymagiczną.
Pojawia się na końcu dunga – pod warunkiem wybicia wszystkich stworów w kryptach, aby pojawić bossa należy wybić wszystkie potwory w lochu
Lokalizacja: Mechaniczna Krypta
Czas respawnu: 12h
Trudność: 1.5
Życie: 5000
Specjalne mechaniki: Uderzony magią, przyzywa żywiołaki ziemi.
Lokalizacja: Piaskowe Krypty
Czas respawnu: 12h
Trudność: 2
Życie: 4000
Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Wulkaniczne Ruiny Bagus
Czas respawnu: 12h
Trudność: 2
Życie: 5000
Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Zwiędnięta Róza
Czas respawnu: 12h (pod warunkiem, że właściwy Sarag został zabity)
Trudność: 1,5
Życie: 5000
Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Lochy Ophidian
Czas respawnu: 12h
Trudność: 3
Życie: 5000
Specjalne mechaniki: Aby ją wywołać, należy zabić 3 strażników pieczęci, Truje trucizną poziom Lethal, używa czarów Nekromancji
Lokalizacja: Królewskie Krypty
Czas respawnu: 12h
Trudność: 8
Życie: 25000
Specjalne mechaniki: Tak
Rozrzuca pod nogi złote plamy krwi, które zadają duże obrażenia w krótkim czasie oraz niszczą ekwipunek.
Lokalizacja: Pokraczny Loch
Czas respawnu: 12h
Trudność: 2,5
Życie: 4000
Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Wulkaniczne tereny Kontynentu Elfów
Czas respawnu: 12h
Trudność: 1,5
Życie: 1500-1600
Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Wulkan
Czas respawnu: 12h
Trudność: 4
Życie: 4000
Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Grota na śnieżnych terenach Elfów
Czas respawnu: 12h
Trudność: 2
Życie: 4500
Specjalne mechaniki: Tak
Należy zabić strażnika – pomniejszą pluskwę – w ciele której można znaleźć Posokę. Następnie trzeba ją zanieść do Kapłana Tilki, który otworzy portal do Wielkiej Pluskwy.
Lokalizacja: Kanion Tilki
Czas respawnu: 12h
CHAMPIONY
Trudność: 2
Ilość Fal: 4
Specjalne mechaniki: Tak
W momencie otrzymywania obrażeń od czarów, wyrzuca grupę szczuroczłeków. Może zamienić gracza i jego zwierze w szczuroczłeka.
Lokalizacja: Kanały w Tasandorze
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 3,5
Ilość Fal: 7
Specjalne mechaniki: Tak
Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto.
Lokalizacja: Elfi Wulkan
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 10
Ilość Fal: 4
Specjalne mechaniki: Tak
Przywołuje swoją królową Silvani do walki.
Lokalizacja: Niecka na kontynencie Elfów.
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 4
Ilość Fal: 4
Specjalne mechaniki: Tak
Oplątuje siecią swoich oprawców.
Lokalizacja: Polana nieopodal kryjówki Szeola
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 6
Ilość Fal: 6
Specjalne mechaniki: Tak
Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. Udręczony minotaur przywołuje Gladiatorów do walki. Czasem potrafi użyć “trzęsienia ziemi”.
Lokalizacja: Opuszczone miasto Thila
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 7,5
Ilość Fal: 7
Specjalne mechaniki: Tak
Aby do niego wejść, należy przy zielonym błysku wypowiedzieć “morena”. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto. Zmienia się w nieumarłych przyzywając swoich strażników.
Lokalizacja: Cmentarz Ferion
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 6,5
Ilość Fal: 4
Specjalne mechaniki: Tak
Wyrzuca na ziemie kości, które niepocięte, będą powodowały pojawienie się nieumarłych.
Lokalizacja: Cmentarz Belegost
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 2
Ilość Fal: 4
Specjalne mechaniki: Tak
Rzuca zaklęcie “Trzesienie ziemi”.
Lokalizacja: Spalone ziemie między Wulkanem a wioską Ferion
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 8
Ilość Fal: 4
Specjalne mechaniki: Tak
Odbija obrażenia kobiecych postaci.
Lokalizacja: Wejście nieopodal Garth
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 10
Ilość Fal: 4
Specjalne mechaniki: Tak
Obszarowa trucizna poziomu 5.
Lokalizacja: Polana nieopodal bagien.
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 9
Ilość Fal: 7
Specjalne mechaniki: Tak
Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto. Zadaje obszarowe obrażenia – trzęsienie ziemi.
Lokalizacja: Elfi Wulkan
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 9
Ilość Fal: 5
Specjalne mechaniki: Tak
Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto.
Lokalizacja: Polany na kontynencie Elfów.
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)
Trudność: 10
Ilość Fal: 2
Specjalne mechaniki: Tak
Po Zabiciu Zabiciu championów: Barracoon, Rikkitor, Semidar, Lord Oaks, Mephitis oraz Neira należy złożyć zdobyte z nich czaszki na ołtarzu w Bagiennej Komnacie, do której można udać się przez czarny portal, który pojawia się po zabiciu jakiegokolwiek z w.w. Championów. Po złożeniu czaszek pojawi się portal, który prowadzi wprost do komnaty Przedwiecznego. UWAGA! Przedwieczny ma 2 formy. Przy drugiej formie przywołuje dookoła siebie pnącza, które odradzają swoje życie poprzez cykliczne zdawanie ran graczom. Mozna z niego otrzymać gwarantowany PS 120 oraz artefakt, oraz jest dodatkowo 3% na drugi i 1% na trzeci, oraz mała szansa na specjalnego smoka bagiennego.
Lokalizacja: Komnata Przedwiecznego
Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą wrzucenia wszystkich czaszek championów na ołtarzu, do którego można się dostać poprzez wejście w czarny portal, który utrzymuje się 5 min po zabiciu dowolnego championa.