Bossy, minibossy, championy

Władcy podziemi – potężne istoty, których zabicie daje szansę na artefakt. Nie działają na nich umiejętności bardów.

Pomniejsi władcy podziemi – strzegące pomniejsze istoty, sługi władców podziemi, które również dają szansę na artefakt.

Championy – niektóre z nich po swojej śmierci zostawiają nam Zwoje Mocy, inne rzadkie składniki, wszystkie zaś gwarantują spore ilości złota

WŁADCY PODZIEMI

 

Azatoth – Władca Demonow

Trudność: 10

Życie: 18000

Specjalne mechaniki: Tak

Należy zabić 3 demoniczne książęta, wyciąć z nich serca i dostarczyć je do Wieszcza Przeznaczenia, by dostać się do komnat Azatotha.

Lokalizacja: Siedziba Demonów

Czas respawnu: 24h

 

Paroxymous – Oblany Kwasem

 

Trudność: 8

Życie: 10000

Specjalne mechaniki: Tak

Przyciąga przeciwników, truje obszarowo, zadaje ogromne obrażenia kontrolowanym stworzeniom.
Lokalizacja: Sale Paroxymousa

Czas respawnu: 24h

 

 

Zhoaminth – zapomniane zlo

Trudność: 8

 

Życie: 18000

Specjalne mechaniki: Tak

 

Szybka regenracja many

  • boss w Velkyn Ato zjawi sie na koncu dunga – pod warunkiem wybicia wszystkich mobkow 



Lokalizacja: Velkyn Alto

 

Czas respawnu: 24h

Zdrajca Pana

 

Trudność: 7

Życie: 22000

Specjalne mechaniki: Tak

Paraliżuje przeciwników, z którymi walczy w zwarciu, truje śmiertelną trucizną.

Lokalizacja: Barad-Dur

Czas respawnu: 24h

 

Dalharuk Elghinn

Trudność: 10

Życie: 22000

Specjalne mechaniki: Tak

Należy zanieść 3 smocze serca: serce smoka, serce ognistego smoka i serce lodowego smoka do Tajemniczej Istoty w Podmroku. Ta istota wpuści nas do kręgu, w którym są potwory i Dalharuk Elghinn. Sam Dalharuk Elghinn truje obszarowo, przywołuje demony gdy otrzyma obrażenia od magii, przyciąga do siebie i zadaje wysokie obrażenia.
Lokalizacja: Elghinn

Czas respawnu: 24h

 

Burugh – Siewca Zarazy

Trudność: 2
Życie: 14000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Alcala

Czas respawnu: 24h

 

Królowa Wróżek

Trudność: 6

Życie: 30000

Specjalne mechaniki: Tak

Przywołuje zniewolone satyry, które używają umiejętności bardowskich. By się dostać do komnaty należy wypowiedzieć słowo “Naneth” i wziąć rozbieg.

Lokalizacja: Loch Królowej Wróżek

 

Czas respawnu: 24h

 

 

Prastary Runiczny Żuk

Trudność: 7
Życie: 15000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Loen Torech

Czas respawnu: 24h

 

 

Deloth – Książe Demonów, Pan Mroku

Trudność: 7
Życie: 3000

Specjalne mechaniki: Nie
Lokalizacja: Siedziba Demonów

Czas respawnu: 24h

 

 

Dzahhar – Książe Demonów, Pan Cierpienia

Trudność: 7
Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Siedziba Demonów

Czas respawnu: 24h

 

 

Katrill – Książe Demonów, Pan Mordu

Trudność: 7
Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Siedziba Demonów

 

Czas respawnu: 24h

 

 

Naśladowca Vox Populi

Trudność: 5
Życie: 35000

Specjalne mechaniki: Kopiuje ataki zwierząt kontrolowanych/gracza. Pod koniec swego życia, przywołuje zabójców.

Lokalizacja: Wyspa Vox Populi

Czas respawnu: 24h

 

Krwawy Kościany Smok

Trudność: 3,5

Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Garth

Czas respawnu: 24h

 

Sarag – Przedwieczny Nieumarly

Trudność: 4,5
Życie: 10000

Specjalne mechaniki: Tak

Najpierw należy zabić Awatara Saraga, który znajduje się w Zwiędniętej Róży. Natomiast dopiero później, należy zabić właściwego Saraga w Hall Torech.

Lokalizacja: Hall Torech

 

Czas respawnu: 24h

 

 

Starożytny Diamentowy Smok

Trudność: 8,5

Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Leże Kryształowych Smoków

 

Czas respawnu: 24h

 

Starożytny Lodowy Smok

Trudność: 9
Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Tak

Zanim dostaniemy się do tegoż smoczyska, należy pokonać 3 strażników. UWAGA! 2 z nich jest chroniona glifami na konkretne umiejętności, więc nie każdy będzie mógł wejść do każdej komnaty strażnika.

Lokalizacja: Leże Lodowych Smoków

 

Czas respawnu: 24h

 

 

Starożytny Ognisty Smok

Trudność: 8,5

Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Tak.

Aby się do niego dostać, należy wcześniej zabić 2 stare smoczyce grasujące w głębi lochu.

Lokalizacja: Leże Ognistych Smoków

Czas respawnu: 24h

 

 

 

Ilhenir Święty

Trudność: 6

Życie: 9000

Specjalne mechaniki: Tak.

Przed pokonaniem go, należy zabić 4 strażników w poszczególnych komnatach. Należy uważać na konkretne mechaniki w każdej z komnat. W 1 trucizna, w 2 obszarowe obrażenia przy krawędziach sali, w 3 można przyzwać ocharniającą nas ścianę, a w 4 następuje zrzucenie z wierzchowca oraz przywołanie kościanych magów. Między każdymi drzwiami znajdują się pułapki.

Lokalizacja: Saew

 

Czas respawnu: brak opóźnienia w respawnie. Trzeba jedynie zabić jego strażników

 

 

Stary Sfinks

Trudność: 3

Życie: 12000

Specjalne mechaniki: Tak

Zanim dostaniemy się do Sfinksa, należy zabić Demona – strażnika w drugiej części Piramidy.

Lokalizacja: Piramida

 

Czas respawnu: 24h

 

Szeol – Przęklety Pająk

Trudność: 3
Życie: 13000

Specjalne mechaniki: Tak

Szeol może owić przeciwników pajęczyną, kiedy Ci go atakują.

Lokalizacja: Grota Pająków

 

Czas respawnu: 24h

 

Władca Minotaurów

Trudność: 2
Życie: 12000

Specjalne mechaniki: Tak

Przywołuje strażników, kiedy otrzymuje obrażenia od magiczne.

Lokalizacja: Labirynt

 

Czas respawnu: 24h

 

Gorogon

Trudność: 2

Życie: 12000

Specjalne mechaniki: Tak

W walce w zwarciu, obszarowo truje.

Lokalizacja: Kryształowa Jaskinia

 

Czas respawnu: 24h

 

Spaczony Jednorożec

Trudność: 9

Życie: 50000

Specjalne mechaniki: Tak

Przyciąga graczy do siebie zatruwając ich.

Lokalizacja: Świątynia Matki

 

Czas respawnu: 24h

 

Trudność: 9

Życie: 22000

Specjalne mechaniki: Tak

Potrafi sparaliżować przeciwnika, gdy boss jest uderzony. Wypuszcza chmurę gazu na cel i truje go śmiertelną trucizną, potrafi wykrywać ukrytych graczy, jest odporny na trucizny,

Lokalizacja: Leże Lodowych Smoków

 

Czas respawnu: 24h

 

POMNIEJSI WŁADCY PODZIEMI

 

Lśniący Wysięk

Trudność: 4

Życie: 20000

Specjalne mechaniki: Tak

Od 3 do 4 razy wzywa pobocznych strażników. Aby się do niego dostać należy najpierw pokonać strażnika, by dostać się na drugi poziom podziemia, następnie użyć odpowiedniej dźwigni do otworzenia drzwi, kolejną rzeczą jaką trzeba zrobić jest zniszczenie ścian armatą i na końcu zabicie drugiego strażnika, by otworzył się portal. UWAGA! Po wejściu na drugi poziom, nie ma powrotu! Na pierwszym poziomie istnieje sekretne wyjście.

Lokalizacja: Kryształowa Grota

 

Czas respawnu: 12h

 

Władca Piasku

Trudność: 1.5

Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Uderzony magią, przyzywa żywiołaki ziemi.

Lokalizacja: Piaskowe Krypty

 

Czas respawnu: 12h

 

Pełzacz Bagus Gagak

Trudność: 2

Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Wulkaniczne Ruiny Bagus

 

Czas respawnu: 12h

 

Sarag – Awatar

Trudność: 2

Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Zwiędnięta Róza

 

Czas respawnu: 12h (pod warunkiem, że właściwy Sarag został zabity)

 

 

Silshashaszals – Król Jaszczuroludzi

Trudność: 1,5

Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Lochy Ophidian

 

Czas respawnu: 12h

Niecna Księga Zaklęć

Trudność: 3

Życie: 5000

Specjalne mechaniki: Aby ją wywołać, należy zabić 3 strażników pieczęci, Truje trucizną poziom Lethal, używa czarów Nekromancji

Lokalizacja: Królewskie Krypty

 

Czas respawnu: 12h

 

 

 

 

Wielka Pokraczna Bestia

Trudność: 8

Życie: 25000

Specjalne mechaniki: Tak

Rozrzuca pod nogi złote plamy krwi, które zadają duże obrażenia w krótkim czasie oraz niszczą ekwipunek.

Lokalizacja: Pokraczny Loch

 

Czas respawnu: 12h

 

Wladca Jeziora Lawy

Trudność: 2,5

Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Wulkaniczne tereny Kontynentu Elfów

 

Czas respawnu: 12h

 

Imienny Smok

Trudność: 1,5

Życie: 1500-1600

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Wulkan

 

Czas respawnu: 12h

 

Biały Wilk

Trudność: 4

Życie: 4000

Specjalne mechaniki: Nie

Lokalizacja: Grota na śnieżnych terenach Elfów

 

Czas respawnu: 12h

 

 

Wielka Pluskwa

Trudność: 2

Życie: 4500

Specjalne mechaniki: Tak

Należy zabić strażnika – pomniejszą pluskwę – w ciele której można znaleźć Posokę. Następnie trzeba ją zanieść do Kapłana Tilki, który otworzy portal do Wielkiej Pluskwy.

Lokalizacja: Kanion Tilki

 

Czas respawnu: 12h

 

CHAMPIONY

 

Barracoon – dudziarz

Trudność: 2
Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak
W momencie otrzymywania obrażeń od czarów, wyrzuca grupę szczuroczłeków. Może zamienić gracza i jego zwierze w szczuroczłeka.
Lokalizacja: Kanały w Tasandorze

 

Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)

 

Kapitan III Legionu Orków

Trudność: 3,5

Ilość Fal: 7

Specjalne mechaniki: Tak

Po Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto.

Lokalizacja: Elfi Wulkan

 

Czas respawnu: 12h (nie wymaga Valor)

 

Lord Oaks

Trudność: 10

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak

Przywołuje swoją królową Silvani do walki.

Lokalizacja: Niecka na kontynencie Elfów.

 

Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)

 

 

Mephitis

Trudność: 4

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak

Oplątuje siecią swoich oprawców.

Lokalizacja: Polana nieopodal kryjówki Szeola

 

Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)

 

 

Meraktus Udręczony

Trudność: 6

Ilość Fal: 6

Specjalne mechaniki: Tak

Po Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. Udręczony minotaur przywołuje Gladiatorów do walki. Czasem potrafi użyć “trzęsienia ziemi”.

Lokalizacja: Opuszczone miasto Thila

 

Czas respawnu: 12h (nie wymaga Valor)

 

 

Morena – Awatar

Trudność: 7,5

Ilość Fal: 7

Specjalne mechaniki: Tak

Po Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto. Zmienia się w nieumarłych przyzywając swoich strażników.

Lokalizacja: Katakumby Twierdzy Krasnoludów

 

Czas respawnu: 12h (nie wymaga Valor)

 

 

Neira – Nekromantka

Trudność: 6,5

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak

Wyrzuca na ziemie kości, które niepocięte, będą powodowały pojawienie się nieumarłych.

Lokalizacja: Cmentarz Belegost

 

Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)

 

 

Rikkitor

Trudność: 2

Ilość Fal: 4

 

Specjalne mechaniki: Tak
Rzuca zaklęcie “Trzesienie ziemi”.

Lokalizacja: Spalone ziemie między Wulkanem a wioską Ferion

 

Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)

 

Semidar

Trudność: 8

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak

Odbija obrażenia kobiecych postaci.

Lokalizacja: Wejście nieopodal Garth

 

Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)

 

 

Serado – Przebudzony

Trudność: 10

Ilość Fal: 4

Specjalne mechaniki: Tak

Obszarowa trucizna poziomu 5.

Lokalizacja: Polana nieopodal bagien.

 

Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą Męstwa (Valor)

 

 

Stary Feniks

Trudność: 9

Ilość Fal: 7

Specjalne mechaniki: Tak

Po Zabiciu Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto. Zadaje obszarowe obrażenia – trzęsienie ziemi.

Lokalizacja: Elfi Wulkan

 

Czas respawnu: 12h (nie wymaga Valor)

 

 

Twualo Smukły

Trudność: 9

Ilość Fal: 5

Specjalne mechaniki: Tak

Po Zabiciu Zabiciu championa, pojawia się pieczęć na kilka godzin. Przez ten czas, champion nie może być wyzwany. Champion ten nie daje punktów Męstwa (Valor), wyzwanie go nie kosztuje Męstwa. Można z niego otrzymać Przeklęty Artefakt. W swoim plecaku ma rzadkie składniki oraz złoto.

Lokalizacja: Polany na kontynencie Elfów.

 

Czas respawnu: 12h (nie wymaga Valor)

 

 

Przedwieczny

 

Przedwieczny – Prawdziwa Forma

Trudność: 10

Ilość Fal: 2

Specjalne mechaniki: Tak

Po Zabiciu Zabiciu championów: Barracoon, Rikkitor, Semidar, Lord Oaks, Mephitis oraz Neira należy złożyć zdobyte z nich czaszki na ołtarzu w Bagiennej Komnacie, do której można udać się przez czarny portal, który pojawia się po zabiciu jakiegokolwiek z w.w. Championów. Po złożeniu czaszek pojawi się portal, który prowadzi wprost do komnaty Przedwiecznego. UWAGA! Przedwieczny ma 2 formy. Przy drugiej formie przywołuje dookoła siebie pnącza, które odradzają swoje życie poprzez cykliczne zdawanie ran graczom. Mozna z niego otrzymać gwarantowany PS 120 oraz artefakt, oraz jest dodatkowo 3% na drugi i 1% na trzeci, oraz mała szansa na specjalnego smoka bagiennego.

Lokalizacja: Komnata Przedwiecznego

 

Czas respawnu: Brak – Musi zostać ponownie wyzwany za pomocą wrzucenia wszystkich czaszek championów na ołtarzu, do którego można się dostać poprzez wejście w czarny portal, który utrzymuje się 5 min po zabiciu dowolnego championa.