UWAGA – NEKROMANCJA NA TERENIE PAŃSTWA TASANDORSKIEGO JEST ZABRONIONA PRZEZ PRAWO!
Nekromancja pozwala na otrzymanie dodatkowego zestawu czarów – Okultyzm. Dowiedz się więcej o Okultyźmie!!
Dzięki umiejętności Nekromancja, gracz morze tworzyć przywołańce. Dowiedz się więcej o Tworzeniu Przywołańców Nekromanckich oraz mogą korzystać z Systemu kopania grobów. Dowiedz się więcej o Systemie Kopania Grobów.
Wymagane przedmioty
Księga Nekromancji – W księdze tej przechowywane są czary nekromanckie. By zapełnić czarami księgę należy odnaleźć je ciałach potworów, bądź zamówić takowe u skryby. Księga nekromanty w przeciwieństwie do księgi maga nie jest trzymana w ręku, lecz używa jej się z poziomu plecaka.
Sprzedawane przez: Nekromanta
Wytwarzane: Nie
Zwoje z czarami – Mogą być wykorzystywane do rzucania pojedynczych czarów lub mogą zostać przepisane do księgi czarów co pozwala na wielokrotne rzucenie tego czaru. Używając zwoju do rzucenia czaru nie są wymagane reagenty, a po udanym rzuceniu czaru zwój taki ulega zniszczeniu.
Sprzedawane przez: Nie
Wytwarzane: Przy użyciu umiejętności Inskrypcja.
Reagenty – Wymagane do rzucania czarów z księgi.
Nazwa reagentu | Wygląd |
Skrzydło nietoperza (Batwing) | |
Grobowy pył (Grave Dust) | |
Krew demona (Deamon Blood) | |
Kryształ trucizny (Nox Crystal) | |
Świńskie żelazo (Pig Iron) |
Sprzedawane przez: Nekromanta, Mag
Wytwarzane: Nie
Używanie umiejętności
Aby rzucić czar z księgi należy otworzyć księgę nekromanty, a następnie wybrać interesujące nas zaklęcie.
Możliwe jest również wyciągnięcie wybranego przez nas czaru z księgi do okna gry poprzez przeciągnięcie symbolu czaru z księgi poza jej obręb.
Ułatwia to i przyspiesza rzucanie najczęściej wykorzystywanych przez nas czarów.
Czary
Symbol | Nazwa | Koszt many | Minimalny poziom umiejętności | Efekt |
Ożywienie martwego (Animate Dead) | 23 | 40 | Wymaga ciała – używa się go na zwłokach by stworzyć ożywieńca atakującego wszystkie potwory – jeśli czar użyty jest na ciele konia, ożywia on Piekielnego Ogara, którego Nekromanta może dosiąść – ożywieni umarli podążają za Nekromantą, ale nie są przez niego kontrolowani – ożywieńcy nie atakują innych graczy | |
Krwawe ślubowanie (Blood Oath) | 13 | 20 | Wymaga celu – cel zadający obrażenia Nekromancie rzucającemu ten czar, otrzymuje takie same obrażenia – czas trwania czaru: (Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/80 + 8* | |
Trupia skóra (Corpse Skin) | 11 | 20 | Wymaga celu – cel otrzymuje -15 odporności na ogień – cel otrzymuje -15 odporności na trucizny – cel otrzymuje +10 odporności na obrażenia fizyczne – cel otrzymuje +10 odporności na zimno – czas trwania czaru: (Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/25 + 40* | |
Przekleństwo broni (Curse Weapon) | 7 | 0 | Wymaga trzymania broni w ręce – 50% obrażeń zadanych bronią wraca do rzucającego czar jako punkty zdrowia – czas trwania czaru to 30 sekund (jeśli rzucający czar posiada umiejętność Rozmowa z Duchami na poziomie 100 ) | |
Zły omen (Evil Omen) | 11 | 20 | Wymaga celu – cel otrzyma 25% obrażeń więcej z następnego źródła ciosu, lub – cel będzie zatruty o jeden poziom wyżej przy następnym ataku przy pomocy zatrucia (do maksymalnie 5 poziomu trucizny), lub – cel będzie miał 50% wartości Odporności na Magię przy następnym ataku, który wykorzystuję Odporność na Magię jako modyfikator – czas trwania czaru wynosi 25 sekund | |
Przerażająca bestia (Horrific Beast) | 11 | 40 | Transformacja – rzucający otrzymuje +2 punkty zdrowia na sekundę [równoznaczne z regeneracją życia równą 20] – rzucający otrzymuje +25% obrażeń zadanych bronią białą bądź strzelecką – rzucający, będący pod tą formą nie może rzucać żadnych innych czarów, za wyjątkiem nekromanckich czarów transformacji | |
Przemiana w licha (Lich Form) | 23 | 70 | Transformacja – rzucający otrzymuje +1.3 punkty many na sekundę – rzucający otrzymuje +10 odporności na zimno – rzucający otrzymuje +10 odporności na trucizny – rzucający otrzymuje niewrażliwość na atak specjalny: krwawienie – rzucający otrzymuje +25 obrażeń od graczy posiadających super slayera „Pogromca nieumarłych” – rzucający otrzymuje -10 odporności na ogień – rzucający otrzymuje -1 punkt zdrowia co 2.5 skund | |
Ociężałość umysłu (Mind Rot) | 17 | 30 | Wymaga celu – cel czaru będzie zużywał więcej many, za każdym jej użyciem – czas trwania czaru: (Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/50 + 20* | |
Kolec (Pain Spike) | 5 | 20 | Wymaga celu – jeśli celem jest gracz to zadaje mu obrażenia w ilości: (Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/100 + 18* – jeśli celem jest potwór to zadaje mu obrażenia w ilości: (Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/10 + 30* – czas trwania klątwy to 10 sekund, po czym zabrane życie celu wraca do niego. | |
Uderzenie trucizny (Poison Strike) | 17 | 50 | Wymaga celu (obrażenia obszarowe) – przyzywa chmurę trucizny raniąc cel jak i wszystko w promieniu dwóch kratek od celu | |
Podduszenie (Strangle) | 29 | 65 | Wymaga celu -czas trwania czaru: (Rozmowa z Duchami rzucającego/10), jednak nie mniej niż 4 rundy – obrażenia czaru: [od (Rozmowa z Duchami/10) – 2 do (Rozmowa z Duchami/10 +1)] – podstawowe zniszczenia są mnożone współczynnik wyliczany z formuły: 3 – [(wytrzymałość (stamina) celu / (maksymalną wytrzymałość (staminę) x 2)] | |
Przywołanie sługi (Summon Familiar) | 17 | 30 | Przywołanie – przywołuje sługę walczącego u boku nekromanty: • Sługa hordy(Horde Minion) – podnosi rzeczy z ziemi – znośnie walczy u twego boku – do przyzwania wymaga 30.0 Nekromancji i 30.0 Rozmowy z Duchami • Mroczna smuga(Shadow Wisp) – okresowo zwraca manę przyjaznym rzucającego, jak i samemu rzucającemu, o ile posiadają ujemną karmę (zwrot jest tym większy im więcej ujemnej karmy posiada osoba) – jest słabym walczącym – do przyzwania wymaga 50.0 Nekromancji i 50.0 Rozmowy z Duchami • Mroczny wilk (Dark Wolf) – rzucający otrzymuje 5 punktów regeneracji wytrzymałości (staminy), z szybkością: 1 punkt wytrzymałości (staminy) co 2 sekundy – rzucający otrzymuje umiejętność oswajania wilków (nie ogarów piekieł) – jest znośnym walczącym – do przyzwania wymaga 60.0 Nekromancji i 60.0 Rozmowy z Duchami • Mroczny wąż (Dark Adder) – bardzo dobry walczący, posiadający umiejętność śmiertelnego zatruwania – rzucający może wskazać temu słudze cel do zabicia – do przyzwania wymaga 80.0 Nekromancji i 80.0 Rozmowy z Duchami • Nietoperz wampir (Vampire Bat) – rzucający zyskuje wszystkie obrażenia jakie zadał nietoperz wampir w postaci punktów zdrowia – jest znośnym walczącym – do przyzwania wymaga 100.0 >Nekromancji i 100.0 Rozmowa z Duchami | |
Przemiana w wampira (Vampiric Embrace) | 23 | 99 | Transformacja – rzucający otrzymuje 20% wysysania życia za każdym ciosem – rzucający otrzymuje odporność na trucizny z poziomów od 1 do 4 – rzucający otrzymuje regeneracje many równą +3 – rzucający otrzymuje regeneracje wytrzymałości (staminy) równą +15 – rzucający otrzymuje 25% obrażeń więcej od graczy używających super slayera „Pogromca nieumarłych” – rzucający otrzymuje -25 odporności na ogień – rzucający otrzymuje obrażenia za każdym razem gdy rzuci czar, który używa czosnku (od 17 do 23 obrażeń) i nie może pić żadnych mikstur, które są na czosnku oparte (odtrucie) [przy 100% zmniejszonego użycia ziół obrażenia od czosnku nadal są zadawane przy rzucaniu takowych czarów] – czar trwa do śmierci lub rzucenia czaru transformacji | |
Mściwy duch (Vengeful Spirit) | 41 | 80 | Wymaga celu (przywołanie) – przywołuje ducha, który podąża za celem atakując go, do momentu zabicia celu – wymaga 3 wolnych slotów – czas trwania czaru: (Rozmowa z Duchami rzucającego x80)/1200 + 10* | |
Uwiąd (Wither) | 23 | 60 | Czar obszarowy(nie wymaga wskazania celu) – zadaje obrażenia w promieniu 5 kratek dookoła rzucającego – największe obrażenia zadaje celom z wysoką karmą | |
Przemiana w ducha (Wraith Form) | 17 | 20 | Transformacja – rzucający otrzymuje umiejętność przechodzenia przez ludzi nie tracąc wytrzymałości (staminy) – rzucający otrzymuje niewrażliwość na specjalny atak: krwawienie – rzucający otrzymuje umiejętność rzucania czaru Translokacja(Recall) – rzucający otrzymuje +15 odporności na fizyczne ataki – rzucający otrzymuje 25% obrażeń więcej od graczy posiadających super slayera „Pogromca nieumarłych” – rzucający otrzymuje -5 odporności na ogień – rzucający otrzymuje -5 odporności na energię – czar trwa do śmierci lub rzucenia czaru transformacji | |
Egzorcyzm (Exorcism) | 40 | 80 | – wymaga umiejętności Rozmowa z Duchami na poziomie 100 – przenosi duchy graczy dookoła rzucającego do świątyni – czar działa tylko w regionie Championów Zła |
*Wartość umiejętności jest liczona bez przecinka czyli przy 100.0 umiejętności wartość równa jest 1000
**Czar ten nie działa na serwerze UO Nelderim.
Słowa mocy i składniki
Nazwa czaru | Słowa mocy | Składniki |
Ożywienie martwego (Animate Dead) | Uus Corp | – krew demona – grobowy pył |
Krwawe ślubowanie (Blond Oath) | In Jux Mani Xen | – krew demona |
Trupia skóra (Corpse Skin) | In Aglo Corp Ylem | – skrzydło nietoperza – grobowy pył |
Przekleństwo broni (Curse Weapon) | An Sanct Gra Char | – świńskie żelazo |
Zły omen (Evil Omen) | Pas Tym An Sanct | – skrzydło nietoperza – kryształ trucizny |
Przerażająca bestia (Horrific Beast) | Rel Xen Vas Bal | – skrzydło nietoperza – krew demona |
Przemiana w licha (Lich Form) | Rel Xen Corp Ort | – grobowy pył – krew demona – kryształ trucizny |
Ociężałość umysłu (Mind Rot) | Wis An Ben | – skrzydło nietoperza – krew demona – świńskie żelazo |
Kolec (Pain Spike) | In Sar | – grobowy pył – świńskie żelazo |
Uderzenie trucizny (Poison Strike) | In Vas Nox | – kryształ trucizny |
Podduszenie (Strangle) | In Bal Nox | – krew demona – kryształ trucizny |
Przywołanie sługi (Summon Familiar) | Kal Xen Bal | – skrzydło nietoperza – grobowy pył – krew demona |
Przemiana w wampira (Vampiric Embrace) | Rel Xen An Sanct | – skrzydło nietoperza – kryształ trucizny – świńskie żelazo |
Mściwy duch (Vengeful Spirit) | Kal Xen Bal Beh | – skrzydło nietoperza – grobowy pył – świńskie żelazo |
Uwiąd (Wither) | Kal Vas An Flam | – grobowy pył – kryształ trucizny – świńskie żelazo |
Przemiana w ducha (Wraith Form) | Rel Xen Um | – kryształ trucizny – świńskie żelazo |
Egzorcyzm (Exorcism) | Ort Corp Grav | – grobowy pył – kryształ trucizny |
Nauka
Nauczyciele:
Nekromanta