Walka mieczami

Walka mieczami jest najczęściej wybieraną formą walki wręcz przez zajadłych wojowników. Szeroka gama broni i jej ciekawa różnorodność pod względem zastosowania sprawiają, że tak naprawdę nigdy nie wiesz, jakiej broni użyjesz w tej walce. Może to będzie wielka i wolna kosa, której ciosy spowodują głębokie krwawiące rany, a może mała i szybka katana, którą błyskawicznie zadasz kolejny cios.



Używanie umiejętności

Walka mieczami jest używana automatycznie, jeżeli posiadamy w dłoni którąś z broni wykorzystującą tą umiejętność. Poziom umiejętności decyduje o tym, jak często udaje się trafić przeciwnika, a zarazem unikać jego ciosów.

Dostępna broń

Nazwa
(Nazwa angielska)
WyglądBazowe
obrażenia
Prędkość
broni
Wym.
siła
1-/2-
ręcz*
Ataki
specjalne**
Topór**
(Axe)
14 – 1637352-r.
Berdysz
(Bardiche)
17 – 1828452-r.
Topór bitewny**
(Battle Axe)
15 – 1731352-r.
Naginata
(Bladed Staff)
14 – 1637402-r.
Drewniany miecz
(Bokuto)
9 – 1153201-r.
Sierp
(Bone Harvester)
13 – 1536251-r.
Pałasz
(Broadsword)
14 – 1533301-r.
Nóż rzeźnicki
(Butcher Knife)
9 – 114951-r.
Tasak
(Cleaver)
11 – 1346101-r.
Półokrągłe ostrze
(Crescent Blade)
11 – 1447552-r.
Kordelas
(Cutlass)
11 – 1344251-r.
Para mieczy
(Daishio)
13 – 1540402-r.
Podwójny topór**
(Double Axe)
15 – 1733452-r.
Katowski topór**
(Executio- ner’s Axe)
15 – 1733402-r.
Halabarda
(Halberd)
18 – 1925952-r.
Siekiera
(Hatchet)
13 – 1541202-r.
Katana
(Katana)
11 – 1346251-r.
Duży bojowy topór
(Large Battle Axe)
16 – 1729802-r.a
Długi miecz
(Longsword)
15 – 1630351-r.
Starożytny
długi miecz

(No-Dachi)
16 – 1832402-r.
Kilof
(Pickaxe)
13 – 1535501-r.
Sejmitar
(Scimitar)
13 – 1537251-r.
Kosa
(Scythe)
15 – 1832452-r.
Nóż do skór
(Skinning knife)
9 – 114951-r.
Dwuręczny topór**
(Two-Handed Axe)
16 – 1731402-r.
Miecz pół- toraręczny
(Viking Sword)
15 – 1728401-r.
Starożytny
krótki miecz

(Wakizashi)
11 – 1344201-r.

* Broń może być jednoręczna, albo dwuręczna.
** Uwzględnia bonus do obrażeń przy odpowiednim poziomie umiejętności Drwalstwo.
*** Ataki specjalne – pierwszy dostępny od 70 Walki mieczami, drugi dostępny od 90 Walki mieczami
.

Na ilość zadanych obrażeń wpływa Siła oraz poziom umiejętności Anatomia i Taktyka (w przypadku toporów również poziom umiejętności Drwalstwo).
Za prędkość władania bronią odpowiada Zręczność.


Nauka
Nauczyciele:
Kowal