Walka obuchami

Walka obuchami jest jednym ze sposobów walki w zwarciu. Jej cechą charakterystyczną jest mocne osłabienie szybkości przeciwnika, na zbroi którego powstają głębokie wgniecenia.

Używanie umiejętności
Walka obuchami jest używana automatycznie, jeżeli posiadamy w dłoni którąś z broni wykorzystującą tą umiejętność.

Dostępna broń

Nazwa
(Nazwa angielska)
WyglądBazowe obrażeniaPrędkość
broni
Wym.
siła
1-/2- ręcz*Ataki
specjalne**
Czarna laska
(Black Staff)
13 – 1639352-r.
Drewniana Maczuga
(Club)
11 – 1344401-r.
Sękata laska
(Gnarled Staff)
15 – 1733202-r.
Nadziak
(Hammer Pick)
15 – 1728451-r.
Maczuga bojowa
(Mace)
12 – 1440451-r.
Młot bojowy
(Maul)
14 – 1632451-r.
Cep bojowy
(Nunchaku)
11 – 1347152-r.
Drąg
(Quarter Staff)
11 – 1448302-r.
Berło
(Scepter)
14 – 1730401-r.
Kij pasterski
(Shepherd’s Crook)
13 – 1540202-r.
Młot kowalski
(Sledge Hammer)
13 – 1533401-r.
Młot kowalski
(Smith`s Hammer)
13 – 1533401-r.
Zaostrzone wachlarze
(Tessen)
12 – 1445352-r.
Maczuga
(Tetsubo)
12 – 1445352-r.
Topór bojowy
(War Axe)
14 – 1533351-r.
Kafar
(War Hammer)
17 – 1828952-r.
Maczuga bojowa
(War Mace)
16 – 1726801-r.

* Broń może być jednoręczna, albo dwuręczna.
* * Ataki specjalne – pierwszy dostępny od 70 Walki obuchami, drugi dostępny od 90 Walki obuchami.

Na ilość zadanych obrażeń wpływa Siła oraz poziom umiejętności Anatomia i Taktyka.
Za prędkość władania bronią odpowiada Zręczność.

Gdy walczymy przy pomocy broni obuchowej zabieramy punkty wytrzymałości (staminy) osobie, która zostanie trafiona tą bronią.
Dodatkowo broń obuchowa niszczy zbroję, za każdym razem kiedy zbroja absorbuje obrażenia. Ilość punktów obrażeń zadanych zbroi jest połową punktów zaabsorbowanych przez zbroje, zazwyczaj jest to zasięg od 1 do 7 punktów.

Nauka
Nauczyciele:
Kowal