
Mamy rok 1605, jeden z najbardziej znanych kronikarzy Gajusz z Orod jak co dzień zatracił poczucie czasu przeglądając stare zwoje w Tasandorskich archiwach. Kiedy to natrafił na dokumenty opisujące ostatnie dni Księcia Falas Almira II z roku 1329r I.
Jak wszystkim wiadomo Książe umarł nie pozostawiając po sobie męskiego potomka z prawego łoża.
Jednak Gajusz doszukał się pojedynczych wzmianek, powtarzanych plotek, o bękarcie Almira II z kobietą która znana była wśród pobliskiej gawiedzi jako Callista, jednak w niektórych kręgach ludzi uważaną za czarownicę.
Almir II wiedział doskonale, że bękart nie ma żadnej sukcesji do tronu, dlatego na kilka dni przed śmiercią nakazał ukryć się swojej kochance wraz z synem na odległej północy.
Jednak dla Callisty ucieczka na północ nie była wystarczającym schronieniem. Dlatego chcąc chronić swojego syna przed gniewem samozwańczego Księcia Falas Jana Borovita i chęcią usunięcia z kart historii śladu po potomku Almira II, rzuca klątwę, która ma chronić jej syna przed Śmiercią.
Do dziś po pobliskich karczmach krążą legendy obieżyświatów z różnych końców krainy.
Jedna z nich jest o wyprawie żołnierzy Jana Borovita na północy kraniec świata, której to celem było odszukanie i zabicie bękarta Almira II.
Ponoć w trwającej trzy pełne lata wyprawy wrócił jeden żołnierz, szeregowy, którego od razu zamknięto w komnatach pałacu, a oficjalnie nazwano go szaleńcem kiedy to po powrocie rozpowiadał brednie o krwiopijcach, mordercach, wampirach.
Ostatnio w karczmie portowej nie milknie sprawa odnalezionych osuszonych z krwi ciał wieśniaków pobliskiego Celendir. Ludzie gadają, że stara legenda o wampirach nie jest już legendą, a bękart Amira II Księcia Falas powrócił ponownie jako żądny krwi Wampir.
Wampiry mają 4 poziomy fabularne:
Wampir-mężczyzna:
1 Draugr
2 Inccub
3 Alp
4 Dhampir
Wampir-kobieta:
1 Nosferat
2 Succub
3 Alp
4 Bruxa
Wampiryzmem można zarazić sie poprzez wypicie krwii Najwyższego Wampira. Odtrutka nie jest znana.
Wampiry nie mogą posiadać takich umiejętności jak:
- Magia Natury
- Druidyzm
- Herdeizm
- Strażnik Lasu
- Uspokajanie
- Prowokacja
- Kunszt Muzyczny
- Dezorientacja
Bonusy i kary:
- 5 regeneracja życia
- 2 regeneracji many
- 3 regeneracji staminy
- -20 odporności na ogień
By dołączyć do tej grupy, należy zgłosić sie GM Maupishon.
Mechanika działania może zostać w przyszłości zmieniona.