Przyczynek do badań nad powstaniem zarazy
Według zapisków znalezionych w jednym z laboratoriów Moreny, pierwszy wilkołak był produktem ubocznym jej eksperymentu. Morena pragnęła osiągnąć bowiem za pomocą alchemii efekty tożsame z użyciem czary Polimorfia, Jednakże według zapisków wszystkie ofiary jej eksperymentów nie były w stanie przeżyć po podaniu mikstury.
Fragment zapisku:
Podałam kolejnemu obiektowi miksturę. Wcześniej został poddany standardowej dawce czarnej magii. Specyfik szybko rozszedł się po jego ciele. Niestety i tym razem obiekt szybko upadł na podłogę, zaczął pluć krwią i krwawić z oczu. Konwulsje trwały około 20 minut, a później obiekt znieruchomiał. Stwierdziwszy że niedługo zdechnie, udałam się po kolejny obiekt. Był to jednak błąd obserwacyjny. Po powrocie, na ziemi zastała jedynie fragmenty ubrań, zaś kraty w oknach zostały siłą wyłamane. Kolejny eksperyment z tej samej próbki zakończył się śmiercią obiektu.
Konkluzja: obiekt który uciekł był druidem, możliwe że aby dokonać przemiany potrzebna jest magia natury lub pokrewna stosowana przez obiekt.
Stan obiektu: po masakrze przeprowadzonej w mieście obiekt zbiegł do lasu. Zauważono, że jego ofiary były brutalnie pocięte, a ilość krwi jaka została była o wiele mniejsza niż powinna.
Wilkołak zmienia swoją formę tylko w nocy. Zanim zostaniemy “pełnoprawnym” wilkołakiem, który pod osłoną nocy zmienia się w niepowstrzymaną bestię, będziemy musieli przejść przez 2 pozostałe stadia, w trakcie których nasze ciało walczy z wirusem likanotropii.
W nocy, wilkołak ma szansę zawyć. Dźwięk wydawany jest bez ingerencji gracza.
Przemiana trwa 20 min i dzieje się to na przełomie godzin (np. 16:50-17:10) [to może ulec zmianie]
Każdy wilokłak będzie postrzegany przez straż jak morderca, gdyż to dzika krwiożercza bestia. Każdy wilkołak otrzyma status mordercy pierwszej nocy po przemianie w Stadium 1 i status utrzyma się do przemiany w człeka.
Mamy 3 typy wirusa likanotropii:
zwyczajny wirus likanotropii
rzadki wirus wilczego gniewu
nieznany wirus likanotropii
Nazwy nie mają wpływ na mechanikę działania. Są jedynie do wykorzystania w RPG.
Zarażenie:
Do zarażenia może dojść jedynie przy queście organizowanym przez ekipanta. Aby otrzymać możliwość dołączenia do grupy Wilkołaków należy spełnić następujące warunki:
- mieć uzupełnione [kp
- mieć przynajmniej 20h online na postaci dołączającej do gurpy
- mieć zakumulowane maksymalnie 24h więzienia
- odgrywać postać zgodnie z założeniami świata fantasy
- przejść pozytywną weryfikację ekipanta
Jeśli warunki zostają spełnione, wtedy ekipant umówi się z takim graczem na quest, w którym dojdzie do zarażenia wirusem.
W przypadku chorób specjalnych, ich poziom zaawansowania nie rośnie tak szybko, jak w przypadku chorób zwyczajnych. Jednakże, tak samo jak w chorobah zwyczajnych, poziom choroby zwiększa się również, gdy jesteśmy offline.
Bonusy Wilkołaka:
- w nocy Wilkołak otrzymuje możliwość poruszania się z prędkością wierzchowca
- (Rage Feed) jest umiejętnością, która aktywuje się automatycznie. Powoduje, że zadajemy dodatkowe obrażenia które są zależne od poziomu zaawansowania naszej choroby ( poziom choroby / 2 ). Istnieje szansa, że chybimy. Można jej użyć raz na 60 sek.
- Gniewne Uderzenie (Rage Strike) jest umiejętnością ofensywną, której używamy na celu, aby zadać mu obrażenia. Siła tej umiejętności zależy od zaawansowania naszej choroby ( jeśli 0 < poziomu zaawansowania komórki – obrażenia * 2, to poziom zaawansowania komórki = poziomowi zaawansowania komórki – obrażenia * 2). Istnienie szansa na chybienie. Można jej użyć raz na 60 sek.
- Wściekłe Odepchnięcie (Rage Push) powoduje, że możemy się wyleczyć. Poziom leczenia zależny jest poziomu zaawansowania choroby . Używamy tej umiejętności na sobie. Można jej użyć raz na 60 sek.
- Posiada przedmiot JadraWilkolaka, który pozwala na używanie sekretnych przejść
- Posiada własną kryjówkę z przejściami w różne zakamarki świata
Jak używac umiejętności?
Wilkołaki nie mogą posiadać takich umiejętności jak:
- Nekromancja
- Magia
- Starożytna Magia
- Magia Natury
- Druidyzm
- Herdeizm
- Okultyzm
- Rycerstwo
- Mroczny Rycerz
- Strażnik Lasu
- Magia Mnicha
- Uspokajanie
- Prowokacja
- Kunszt Muzyczny
- Dezorientacja
Dodatkowe informacje:
- pod postacią wilkołaka nie można brać udziału w turniejach PvP, chyba, że zasady turnieju mówią inaczej
- Wilkołak pod przemianą traktowany jest jak potwór, więc może być atakowany bez uprzedniej interakcji
- Wilkołak w formie wilka nie powinien za bardzo mówić (info do odgrywania postaci)
- Jeśli jest wiele wilkołaków, te trzymają się razem, bez względu na ich rasę
- Elfy nie mogą zostać Wilokłakiem
Jak się wyleczyć?
Likanotropię można wyleczyć u Medyka. Nie jest wymagana obecność GM. Po więcej informacji patrz System Chorób.
[OBECNIE ZAWIESZONA]