Wilkołaki

Przyczynek do badań nad powstaniem zarazy

Według zapisków znalezionych w jednym z laboratoriów Moreny, pierwszy wilkołak był produktem ubocznym jej eksperymentu. Morena pragnęła osiągnąć bowiem za pomocą alchemii efekty tożsame z użyciem czary Polimorfia, Jednakże według zapisków wszystkie ofiary jej eksperymentów nie były w stanie przeżyć po podaniu mikstury.

Fragment zapisku:
Podałam kolejnemu obiektowi miksturę. Wcześniej został poddany standardowej dawce czarnej magii. Specyfik szybko rozszedł się po jego ciele. Niestety i tym razem obiekt szybko upadł na podłogę, zaczął pluć krwią i krwawić z oczu. Konwulsje trwały około 20 minut, a później obiekt znieruchomiał. Stwierdziwszy że niedługo zdechnie, udałam się po kolejny obiekt. Był to jednak błąd obserwacyjny. Po powrocie, na ziemi zastała jedynie fragmenty ubrań, zaś kraty w oknach zostały siłą wyłamane. Kolejny eksperyment z tej samej próbki zakończył się śmiercią obiektu.
Konkluzja: obiekt który uciekł był druidem, możliwe że aby dokonać przemiany potrzebna jest magia natury lub pokrewna stosowana przez obiekt.
Stan obiektu: po masakrze przeprowadzonej w mieście obiekt zbiegł do lasu. Zauważono, że jego ofiary były brutalnie pocięte, a ilość krwi jaka została była o wiele mniejsza niż powinna.

Wilkołak zmienia swoją formę tylko w nocy. Zanim zostaniemy “pełnoprawnym” wilkołakiem, który pod osłoną nocy zmienia się w niepowstrzymaną bestię, będziemy musieli przejść przez 2 pozostałe stadia, w trakcie których nasze ciało walczy z wirusem likanotropii.

Stadium 1: wilk
Stadium 2: wściekły wilk
Stadium 3: wilk tsuki

W nocy, wilkołak ma szansę zawyć. Dźwięk wydawany jest bez ingerencji gracza.

Przemiana trwa 20 min i dzieje się to na przełomie godzin (np. 16:50-17:10) [to może ulec zmianie]

Każdy wilokłak będzie postrzegany przez straż jak morderca, gdyż to dzika krwiożercza bestia. Każdy wilkołak otrzyma status mordercy pierwszej nocy po przemianie w Stadium 1 i status utrzyma się do przemiany w człeka.

Oto gump osoby zarażonej wirusem likanotropii.

Mamy 3 typy wirusa likanotropii:

zwyczajny wirus likanotropii
rzadki wirus wilczego gniewu
nieznany wirus likanotropii

Nazwy nie mają wpływ na mechanikę działania. Są jedynie do wykorzystania w RPG.

Zarażenie:

Do zarażenia może dojść jedynie przy queście organizowanym przez ekipanta. Aby otrzymać możliwość dołączenia do grupy Wilkołaków należy spełnić następujące warunki:

  • mieć uzupełnione [kp
  • mieć przynajmniej 20h online na postaci dołączającej do gurpy
  • mieć zakumulowane maksymalnie 24h więzienia
  • odgrywać postać zgodnie z założeniami świata fantasy
  • przejść pozytywną weryfikację ekipanta

Jeśli warunki zostają spełnione, wtedy ekipant umówi się z takim graczem na quest, w którym dojdzie do zarażenia wirusem.

Oto przykładowa informacja o zarażeniu się wirusem likanotropii.

W przypadku chorób specjalnych, ich poziom zaawansowania nie rośnie tak szybko, jak w przypadku chorób zwyczajnych. Jednakże, tak samo jak w chorobah zwyczajnych, poziom choroby zwiększa się również, gdy jesteśmy offline.

Bonusy Wilkołaka:

  • w nocy Wilkołak otrzymuje możliwość poruszania się z prędkością wierzchowca
  • (Rage Feed) jest umiejętnością, która aktywuje się automatycznie. Powoduje, że zadajemy dodatkowe obrażenia które są zależne od poziomu zaawansowania naszej choroby ( poziom choroby / 2 ). Istnieje szansa, że chybimy. Można jej użyć raz na 60 sek.
  • Gniewne Uderzenie (Rage Strike) jest umiejętnością ofensywną, której używamy na celu, aby zadać mu obrażenia. Siła tej umiejętności zależy od zaawansowania naszej choroby ( jeśli 0 < poziomu zaawansowania komórki – obrażenia * 2, to poziom zaawansowania komórki = poziomowi zaawansowania komórki – obrażenia * 2). Istnienie szansa na chybienie. Można jej użyć raz na 60 sek.
  • Wściekłe Odepchnięcie (Rage Push) powoduje, że możemy się wyleczyć. Poziom leczenia zależny jest poziomu zaawansowania choroby . Używamy tej umiejętności na sobie. Można jej użyć raz na 60 sek.
  • Posiada przedmiot JadraWilkolaka, który pozwala na używanie sekretnych przejść
  • Posiada własną kryjówkę z przejściami w różne zakamarki świata

Jak używac umiejętności?

Aby użyć umiejętności klikamy na ten przycisk, a następnie na cel. UWAGA! Umiejętności działają tylko w nocy

Wilkołaki nie mogą posiadać takich umiejętności jak:

  • Nekromancja
  • Magia
  • Starożytna Magia
  • Magia Natury
  • Druidyzm
  • Herdeizm
  • Okultyzm
  • Rycerstwo
  • Mroczny Rycerz
  • Strażnik Lasu
  • Magia Mnicha
  • Uspokajanie
  • Prowokacja
  • Kunszt Muzyczny
  • Dezorientacja

Dodatkowe informacje:

  • pod postacią wilkołaka nie można brać udziału w turniejach PvP, chyba, że zasady turnieju mówią inaczej
  • Wilkołak pod przemianą traktowany jest jak potwór, więc może być atakowany bez uprzedniej interakcji
  • Wilkołak w formie wilka nie powinien za bardzo mówić (info do odgrywania postaci)
  • Jeśli jest wiele wilkołaków, te trzymają się razem, bez względu na ich rasę
  • Elfy nie mogą zostać Wilokłakiem

Jak się wyleczyć?

Likanotropię można wyleczyć u Medyka. Nie jest wymagana obecność GM. Po więcej informacji patrz System Chorób.

[OBECNIE ZAWIESZONA]