Zmiany, zmiany, zmiany…

  • UWAGA! PONIŻSZE ZMIANY WYMAGAJĄ ZAKTUALIZOWANIA PLIKÓW GRY PRZEZ NelderimPatcher.exe
  • Naprawiono bug ze znikającymi petami w stajniach (nie powinny już znikać – wstępnie przetestowane),
  • Zwiększono ilość miejsca na opis postaci,
  • Zwiększono ilość wydobywanego surowca w jednym miejscu (górnictwo, drwalnictwo, rybołówstwo).
  • Zmieniona waga rudy z 6 do 3 kamieni,
  • Wprowadzono dwa nowe lochy (wymagają podpięcia do wejść),
  • Zaktualizowano zakładkę lista mobów do oswojenia (http://nelderim.pl/lista-mobow-do-oswojenia/),
  • Wjazd do kopalni NA wierzchowcu spowoduje otrzymanie statusu kryminalisty,
  • Dostosowano ceny surowców u NPC (deski, sztaby, skóry),
  • Poprawiono Mroczną Czeluść (fix dźwięku),
  • Zwiększenie cen NPC do wynajęcia oraz podniesienie ich wytrzymałości,
  • Dostosowano częstotliwość występowania wielkich żuków,
  • Arkana Żywiołów od teraz nie będzie już blessed,
  • Poprawiono regeneracje życia w formie psa/kota,
  • NPC najemnicy nie będą pojawiać się więcej w krótkich spodenkach zamiast zbroi.