Porcja zmian i poprawek

  • Przerobiono stworzenie młoda kobra,
  • Wprowadzono 2 sekundy opóźnienia dla umiejętności obozowanie (pierwotnie nie było żadnego opóźnienia),
  • Dodano maskę tubylca do menu krawca,
  • Dodano nowy przedmiot – starożytne płytowe rękawice (do kompletu starożytnej zbroi płytowej),
  • Zmieniono kilka grafik przedmiotów,
  • Dodano nowy przedmiot – elegancka koszula bez wzoru,
  • Dodano Harrowerowi 3% na drugi artefakt oraz 1% na trzeci,
  • Uporządkowano nieprawidłowo działającą dystrybucję artefaktów z Doom,
  • Zwiększono obrażenia z kul armatnich oraz tarana oraz przetłumaczono ich amunicję,
  • Zmniejszono progi do wyrobu przedmiotów z kamienia (rzeźby, posągi),
  • Dodano więcej przedmiotów do wytworzenia przez kamieniarza,
  • Poprawiono docelowe miejsca podróży uratowanych z obozów NPC
  • Dodano menu kontekstowe dla NPC uwięzionych w obozach (Cnota współczucie wymaga weryfikacji – aktualnie jest wyłączona),
  • Zmieniono nazwę Piekielnego Ogara (Hellhound) na Piekielny Rumak,
  • Poprawiono działanie strażnika w lochu Białego Wilka oraz pojawianie się portalu,
  • Nadano Jarlingom możliwość posługiwania się językiem ich rasy. Po wpisaniu komendy [jezyk dostępny jest w menu kontekstowym wybór znanych języków. W Przypadku braku możliwości wyboru języku rasy proszę zgłosić się do administracji,
  • Usunięto część błędów mapy,
  • Dodano na stronie nowy, rozbudowany opis stworzeń możliwych do oswojenia. Podaje on lokalizacje TYLKO tamowalnych zwierząt. W celu rozbudowania tego bestiariusza prosimy o nadesłanie sugestii rozszerzenia o nowe stwory (Czytaj więcej)

Powyższe zmiany wymagają użycia NelderimPatcher.exe !

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>