Kolejne zmiany w podnoszeniu wersji gry
15 października 2020
Posted in Patch Notes
- Duże zlecenie krawieckie na buty może teraz wymagać kolorowych skór,
- Poprawiono konsumpcje many w Animal Form,
- Śnieżny wyrm będzie mógł mieć jeden z dwóch “odcieni” (tak jak zwykłe smoki),
- Zmniejszono ilość wymaganych skór na skórzane rękawice i skórzany pas,
- Czar Animate Dead będzie od teraz działał poprawnie na zwłoki wielkiego smoka,
- Rzucenie czaru niewidzialności będzie wyłączało tryb bojowy,
- Dodano możliwość wycięcia skór z młodej szczypawki,
- Naprawiono dystrybucję artefaktów z Harrowera,
- Wzmocniono talizmany z trzeciego poziomu zleceń myśliwskich,
- Zwiększono obrażenia ognistego rumaka o 2 punkty w max i min obrażeniach (13-32), zmieniono jego rozkład ataku na 100% od ognia
- Zmieniono rozkład obrażeń koszmara na 60% od ognia 40% obrażeń fizycznych, oraz dodano umiejętność Armor Ignore,
- Dodano progi punktowe w zleceniach myśliwskich (80, 230 i 380 pkt),
- Wyregulowano dystrybucje dużych i małych zleceń myśliwskich zwiększając szansę na zlecenia pierwszego i drugiego poziomu przy progu 105.1 umiejętności bojowej,
- Dodano feniksowi atak obszarowy zadający 100% obrażeń od ognia,
- Zmieniono pokarm młodej kobry z jajek na mięso,
- Zwiększono ilość paragonów w lochach (10% -> 20%)
- Dodano działanie slayerów na czary Meteor Swarm, Chain Lightning oraz Earthquake,