Nelderim DevBlog #43

Witamy ponownie i zapraszamy na kolejną porcję postępów z prac nad migracją.

Postępy prac ServUO

Przez ostatnie 2 tygodnie udało nam się ruszyć kilka mniejszych tematów, a także wstępnie zamknąć jeden większy temat, który zdecydowanie zbyt długo leżał częściowo rozgrzebany.

Większym tematem było dokończenie przenoszenia zmian na nowego klienta, a zajęło nam to tak długo, ponieważ zbyt pochopnie nałożyliśmy paczkę zmian znalezioną w Internecie, która ostatecznie się nie sprawdziła i zdecydowaliśmy się ją wycofać.

Gotowe paczki zmian z Internetu zazwyczaj są bardzo proste do zaaplikowania, jednakże żeby odkręcić ich efekt, potrzeba dość sporo pracy i planowania, żeby w procesie nie uszkodzić plików klienta i nie narobić sobie jeszcze więcej problemów.

Na nasze szczęście, tym razem odwracanie zmian odbyło się bezboleśnie i mamy nadzieję, że temat przenoszenia zmian do nowego klienta będziemy mogli nareszcie zamknąć na dobre 🙂

Co do mniejszych tematów, z którymi się uporaliśmy, lista prezentuje się tak

  • Zakończyliśmy (przynajmniej na tę chwilę) dodawanie znaków na “wyspie n00bów”.
  • dodano komendę AFK, która docelowo ma włączać się automatycznie i wyświetlać emocję *drzemie*/ *śpi*
  • udało się przenieść region podróży, region kopalni Drowów
  • naprawiliśmy punkty wytrzymałości magicznych ksiąg oraz ich naprawianie i podsypywanie proszkiem
  • Poprawiliśmy umiejętności bojowe niektórych potworów, dla których niepoprawnie liczył się wskaźnik trudności.

Co nowego przynosi ServUO

ServUO przynosi usystematyzowane podejście do umiejętności specjalnych dla stworzeń, a także wprowadza nowe umiejętności specjalne.

W grze Ultima Online istnieje wiele zdolności, z których twój pupil może wybierać.

Poniżej znajdziesz listę różnych specjalnych zdolności, ruchów specjalnych i czy umiejętności obszarowych, jakie gra oferuje twojemu zwierzakowi.

Zdolności specjalne:

  • Angry Fire (Ognistey Gniew)-> stworzenie zadaje niszczące ataki ogniem (51 – 81 obrażeń).
  • Conductive Blast (Wybuch Przewodzący)-> obniżenie odporności na energię celu (10 obrażeń).
  • Dragon Breath (Smoczy Oddech) -> zadaje niszczycielskie obrażenia w oparciu o własne zdrowie.
  • Grasping Claw (Chwytający Pazur)-> stworzenie używa swoich pazurów, aby rozszarpać cel, co skutkuje utratą odporności fizycznej i obrażeniami fizycznymi (32 – 70 obrażeń).
  • Inferno -> stworzenie otacza swoje cele ogniem, powodując obniżenie odporności na ogień i miażdżące obrażenia od ognia (46 – 79 obrażeń).
  • Life Leech -> Wysysanie życia, tak samo jak na broni
  • Lightning Force -> stworzenie atakuje energią i ma szansę na ogłuszenie (44 – 59 obrażeń).
  • Mana Drain -> Wysysanie many, w ten sam sposób, co czar z Magii
  • Raging Breath -> stworzenie używa ognistego oddechu zadając nagły ogień, który utrzymuje się w czasie (20 Początkowe Obrażenia, 10 “Impulsów” po 10 Obrażeń, Łącznie 125 Obrażeń)
  • Repel (Odbicie) -> 50% nadchodzących obrażeń zostają odbite na napastnika.
  • Rune Corruption -> powoduje redukcję odporności na obrażenia celu.
  • Searing Wounds -> stworzenie przypala atakujących, co skutkuje zmniejszeniem skuteczności leczenia (3-8 obrażeń).
  • Steal Life (Okradnięcie z Życia) -> stworzenie atakuje obrażeniami od energii, które przekształcą część tych obrażeń w zdrowie w ciągu pewnego czasu. (45 Początkowe Obrażenia, 5 “Okresów “Implusów” po 5 Obrażeń, 70 Łączne Obrażenia)
  • Sticky Skin (Przylepna Skóra) -> spowolnienie prędkości ataku u atakujących.
  • Tail Swipe (Uderzenie Ogonem) -> stworzenie wstrząsa ogonem w kierunku celów, co skutkuje bezpośrednim zadaniem obrażeń oraz szansą na paraliż i dezorientację, prowadzącą do obniżenia inteligencji i zręczności (30 obrażeń).
  • Venomous Bite (Jadowite Ukąszenie) -> że stworzenie zatruwa wszystkie pobliskie cele (Maksymalnie 4 poziom trucizny).
  • Vicious Bite (Złowieszczy Gryz) -> stworzenie zadaje swoim celom, powodując obrażenia w czasie (0 Obrażeń początkowych,5 Obrażeń po 60 s,+5 Obrażeń co 20 s aż do 50 Obrażeń, 275 Obrażeń w ciągu 200 s)

Umiejętności obszarowe:

  • Aura of Energy (Aura Energii) -> obrażenia energetyczne w pobliżu celów (10 obrażeń co 5 sekund otrzyma każdy cel w promieniu 5 kratek.).
  • Essence of Disease -> to samo co wyżej, z tym, że od trucizny
  • Essence of Earth –> to samo co wyżej, ale obrażenia fizyczne
  • Aura of Nausea (Aura Mdłości) -> pobliskie cele otrzymują karę obniżonej szybkości ciosów, szansy trafienia, szansy obrony i szybszego rzucaniem zaklęć.
  • Explosive Goo (Wybuchowa Masa)-> tryskająca lawa trafia w pobliskie ofiary, zadając obrażenia od ognia (Tworzy reakcję łańcuchową wybuchów, która przeskakuje na wiele celów w ogromnym promieniu, zadając około 50 obrażeń każdemu.).
  • Poison Breath (Trujący Oddech) -> śmiercionośny podmuch trucizny w pobliżu celów (Nakłada truciznę aż do 4 poziomu (w zależności od umiejętności Zatruwanie) na wszystkie cele w dużym obszarze wokół zwierzaka.

Ruchy specjalne:

  • dokładnie takie same jak mają bronie

(wszelkie tłumaczenia nie są ostateczne i mogą ulec zmianie)

Podsumowanie

Na ten moment to już wszystko z naszej strony i jak zawsze, widzimy się za dwa tygodnie.

Tags:  ,