Zmiany, zmiany, zmiany…
17 czerwca 2020
Posted in Patch Notes
- UWAGA! PONIŻSZE ZMIANY WYMAGAJĄ ZAKTUALIZOWANIA PLIKÓW GRY PRZEZ NelderimPatcher.exe
- Naprawiono bug ze znikającymi petami w stajniach (nie powinny już znikać – wstępnie przetestowane),
- Zwiększono ilość miejsca na opis postaci,
- Zwiększono ilość wydobywanego surowca w jednym miejscu (górnictwo, drwalnictwo, rybołówstwo).
- Zmieniona waga rudy z 6 do 3 kamieni,
- Wprowadzono dwa nowe lochy (wymagają podpięcia do wejść),
- Zaktualizowano zakładkę lista mobów do oswojenia (https://nelderim.pl/lista-mobow-do-oswojenia/),
- Wjazd do kopalni NA wierzchowcu spowoduje otrzymanie statusu kryminalisty,
- Dostosowano ceny surowców u NPC (deski, sztaby, skóry),
- Poprawiono Mroczną Czeluść (fix dźwięku),
- Zwiększenie cen NPC do wynajęcia oraz podniesienie ich wytrzymałości,
- Dostosowano częstotliwość występowania wielkich żuków,
- Arkana Żywiołów od teraz nie będzie już blessed,
- Poprawiono regeneracje życia w formie psa/kota,
- NPC najemnicy nie będą pojawiać się więcej w krótkich spodenkach zamiast zbroi.