Tu będą szczegóły statusu
Prace trwają 🙂

News

  • Nelderim DevBlog #42

    Dzisiejszy DevBlog jest dość obszerny, więc złapcie za napitek i zapraszamy do czytania 🙂 Garść poprawek Ostatnio trochę czasu poświęciliśmy na analizę oraz naprawianie problemów wykrytych podczas ostatnich testów ServUO i na pierwszy ogień poszedł problem zapowiadający się prosto, polegający na tym, że kupcy obsługują graczy bez względu na to czy są na wierzchowcu, czy…

    Czytaj dalej…


  • Święto Przeklętego Ducha

    Czarna magyja, kurwancka… *rzekł i splunął soczyście przechadzając się po cmentarzu ulokowanego nieoplodal Tasandory* …czuć nią tu na 20 łokci. Oby tylko nie rozlezło się to po okolicy. Trza zawiadomić straże… oj trza… Od 13.10 od godziny 09:30  do 31.10 do 22:00 macie szansę odwiedzić nowy dungeon, który jest częścią cyklicznego eventa z okazji Halloween.…

    Czytaj dalej…


  • Nelderim DevBlog #41

    I oto kolejny piątek nadszedł, a znim nastał DevBloga początek, więc otwórzcie zimne i pieniste, i zacznijcie czytać co dziś przygotowaliśmy dla was. Podział dungeonów na podregiony Udało nam się zakończyć podziały dungeonów na podregiony oraz podpinanie ich pod spawnery. Powyżej macie pełną listę dungeonów, które zostały podzielone na podregiony na nowo i/lub zostały podpięte…

    Czytaj dalej…


  • Kolejna paczka zmian i poprawek

    Należy pobrać aktualizację z użyciem NelderimLauncher, aby poprawnie wyświetlały się nowe zlecenia myśliwego! Obraz źródło obrazu

    Czytaj dalej…


  • Nelderim DevBlog #40

    Parafrazując słowa jednego ze wspaniałych polskich wykonawców: „Czterdzieści DevBlogów minęło jak jeden dzień…”, przychodzimy do was z kolejną porcją zmian i nowości, także zapnijcie pasy, otwórzcie dowolny napój i przygotujcie kanapeczki. Zaczynamy! 🙂 Osiągnięcia O osiągnięciach, które pojawią się na ServUO dość ogólnikowo pisaliśmy już w DevBlog #34, jednakże ostatnio pojawiły się w tym temacie…

    Czytaj dalej…