-
Nelderim DevBlog #21
Kolejny piątek i kolejny DevBlog dla Was. Co słychać na froncie? Przez ostatnie dwa tygodnie wiele naszego wolnego czasu zostało pochłonięte przez prace nad bieżącą wersją gry. Spotkaliśmy się również w gronie ekipy na omówienie kilku kwestii dalszego zamysłu rozwoju prac. Omówiliśmy na nowo system frakcji, zdradzić możemy, że przybierze on wymiar podobny do Order…
-
Ogromna paczka zmian
Dokonano zmiany koloru portalu w podziemiu dla Drowów ujednolicono wygląd Wraith Form z Nekromancji naprawiono props Lower Ammo Cost w kołczanach zdjęto cooldown po użyciu księgi run wprowadzono poprawki w czarach Strażnika Lasu (uczyniono łuki, które można wyczarować bardziej użytecznymi – dodano 20 wysysania życia w Ognistym Łuku, 20 wysysania many w lodowym łuku, 20…
-
Eventy w tym tygodniu
Będą gry i zabawy: – piłka nożna (skullball) – walki kogutów – szachy bitewne – jednoręki bandyta – gorączka złota (inna wersja jednorękiego bandyty) – regaty – rzucanie nożem – bomberman – konkurs na najlepiej ubraną postać – picie w karczmie – RPGowanie Prosimy o przybycie bez broni. Zakazane jest okradanie lub atakowanie graczy. Portale…
-
Zmiany i poprawki
poprawiono kolejną porcję połączeń podmroku z dungami/powierzchnią dodano kosze w Noamuth Quortek naprawiono błąd, który powodował, iż wskrzeszenie konia morskiego było niemożliwe wprowadzono poprawki w czarach Mrocznego Rycerza (do dalszych testów) naprawiono błędy atak specjalny dla noża do skór dzielnica mieszkalna Drowów została włączona w region Noamuth Quortek dokonano kolejnych poprawek w Tworzeniu Przywołańców Nekromanckich…
-
Nelderim DevBlog #20
Witamy was w okrągłej, dwudziestej części naszego DevBloga. Nowe narzędzia w ekipie Zmiana systemu operacyjnego serwera na system linux wiązała się z wieloma zaletami takimi jak niższe koszty, lepsza wydajność, lepsza kontrola nad serwerem i ogólnie większe możliwości, jednakże od momentu przesiadki ciągnął się za nami jeden malutki problem… Otóż system linux i dostęp do…