-
Nelderim DevBlog #17
Witamy was po raz siedemnasty na łamach naszego DevBloga! Okres wakacyjny dobiega (nareszcie) końca i w momencie pisania tego akapitu prawie cała ekipa jest już dostępna, i możemy wypoczęci wrócić do prac przy migracji. Przez ostatnie dwa tygodnie udało nam się osiągnąć malutki kamień milowy, ponieważ niejako przymykamy jeden z większych tematów i rozpoczynamy pracę…
-
Paczka zmian i nowości
naprawiono błędy w czarze Druida – Dryad Allure postaci korzystające z Nekromancji, nie będą otrzymywać statusu kryminalisty w opuszczonej Twierdzy Krasnoludów, gdy używają czarów Nekromanckich poprawiono komunikat dotyczący fermentacji sera naprawiono czary Starożytnej Magii – nie powinno się ich teraz dać czarować w biegu naprawiono błąd z właściwością Broń Maga na artefakcie Przeklete Miecze Amr…
-
Nelderim DevBlog #16
Jako, że nadal trwa okres urlopowo-remontowy, to dzisiejszy DevBlog będzie mniej obszerny od pozostałych. Niemniej jednak, zachęcamy do zapoznania się z tym, co dzieje się za kulisami 😉 Miłego czytania! Dem gainz! W DevBlog#15 mogliście przeczytać, że stworzyliśmy system mnożników przyrostów, które można wykorzystać globalnie, jak i indywidualnie. W ostatnich dniach, gdy nasz czołowy skrypter…
-
Nelderim DevBlog #15
Pomimo wyjazdów wakacyjnych w ekipie i nieznośnych upałów, my nie odpuszczamy i jak co dwa tygodnie dostarczamy wam skrót z tego co się działo za kulisami. Przywracanie postaci Wydarzyła się ostatnio wyjątkowa sytuacja, ponieważ napisał do nas jeden z graczy, że omyłkowo zamiast jednej postaci, usunął wszystkie i czy jesteśmy w stanie coś z tym…
-
Nelderim DevBlog #14
Przychodzi GM na ServUO na testy, a ServUO do GMa:-Co ja Patche(r) W sumie to już nie Patcher, a Launcher…. No dobra, to było słabe…, ale wiecie co będzie mocne? Mocny to będzie ten DevBlog. 14 raz zapraszamy was na nasze WWW po nowości na ServUO. W tym DevBlogu opowiemy o wczesniej wspomnianym Launcherze, trochę…

