Tu będą szczegóły statusu
Prace trwają 🙂

News

  • IV Wielkie Polowanie dobiegło końca!

    Nieustraszeni ruszyli we wszystkie strony świata by gładzić bestie i zyskać chwałę. Wiele kreatur o łeb skróconych trupem padły skąpane w karmazynie juchy. Trzynastu śmiałków zwoziło na potwierdzenie swych wyczynów i dokonań zdobyte trofea, a najlepszymi z nich okazali się następujący: Imponującym wynikiem zykując pierwsze miejsce chwalić się w świecie może Ashley!Na miejscu drugim plasuje…

    Czytaj dalej…


  • Paczka zmian i update’ów

    – naprawiono stackowalność szczepek/nasion z Zielarstwa– naprawiono stackowalność bomby dymnej/jajecznej– zwiększono zasięg obrażeń czaru Większe Podpalenie z 1 kratki do 3 kratek– emotki umiejętności Oswajanie będą tłumaczone na język– Handlarz artefaktów będzie skupował artefakty zdobywane we wszystkich sezonach– uzupełniono brakujące artefakty na WWW w zakładce sezonu letniego (czytaj dalej)– weksle będą mogły przechowywać wszystkie rodzaje…

    Czytaj dalej…


  • Nelderim DevBlog #12

    Witamy was ponownie w okrągłej, dwunastej już części naszego DevBloga.Jest to „okrągła” liczba, ponieważ dokładnie pół roku temu rozpoczęliśmy mobilizację w ekipie i skoncentrowaliśmy nasze siły na migracji na nowy silnik.A oto co się działo za kulisami ostatnimi czasy… Kolejne prace serwerowe Ostatnio ogłaszana migracja serwera na system Linux okazała się nawet większym sukcesem niż…

    Czytaj dalej…


  • IV Wielkie Polowanie !

    Tasandorskie Koło Myśliwych ogłasza rozpoczęcie czwartego uwielbianego przez śmiałków, Wielkiego Polowania! Jeśli nie lękasz sie przygód, a skracanie bestii o łeb to dla Ciebie codzienność, podejmij nasze wyzwanie! Przynieś nam dowody ubicia bestyj zamieszkujących najgłębsze lochy i rywalizuj z innymi uczestnikami o tytuł mistrza polowania! Łowcy strzeżcie sie licha!Bo licho wszędzie czycha! Drodzy gracze, ogłaszamy…

    Czytaj dalej…


  • Garść poprawek

    dodano nowe statuy w menu wyrobów kamieniarza dodano możliwość ukradnięcia Pewności Inkwizytora (The Inquistor’s Resolution) w Doom – UWAGA! w komnacie z artefaktem są pułapki oraz potwory zwiększono czas trwania pułapek tworzonych przez Majstra z 2 min do 15 min naprawiono glif na Maga w Lochach Lodowych Smoków poprawiono grafiki elfich kołowrotków naprawiono komendę przenoszenia…

    Czytaj dalej…