Tu będą szczegóły statusu
Prace trwają 🙂

News

  • Duża paczka zmian i poprawek

    dostosowano spadki staminy względem opancerzenia jakie nosimy, w wyniku czego, spadki są mniejsze, a redukcja względem cięższych pancerzy większa zmniejszono czas oczekiwania na dodanie zwłok do zlecenia myśliwskiego na 15 sekund naprawiono zielone i szare mumie – nie można już na nich użyc Animate Dead naprawiono lokalizacje Sake (artefakt dekoracyjny do ukradzenia) w Róży dodano…

    Czytaj dalej…


  • Tasandorskie Zoo

    Mówią, że Ci, którzy przeżyli kataklizm, chcą utrzymać rzadkie stworzenia przy życiu… Niemniej jednak, Nelderm: Aderthand w obecnych czasach potrzebuje pomocy oswajaczy, by uratować te zwierzęta i uchronić je przed wszelkim niebezpieczeństwem. Zagrody zostały zapełnione po części stworzeniami, które nie do końca powinny się tam znaleźć, według niektórych. Druidzi, gdy tylko dowiedzieli się o tym,…

    Czytaj dalej…


  • Są wakacje, ale my nie zwalniamy – kolejna porcja poprawek!

    dodano weterynarza w Doom dostosowano zasięg komunikatów glifów w Doom (od teraz wyświetla się tuż przed teleporterem) dodano więcej miejsc, w których można znaleźć czerwone centaury dodano 5 pól dla zielarzy w okolicy Tasandory zbudowano Tasandorskie zoo poprawiono lokalizację dekoracyjnego artefaktu, który można ukraść (Sake); już nie pojawia się pod podłogą dodano kamień-kasyno w karczmie…

    Czytaj dalej…


  • Zmian ciąg dalszy

    Dodano algorytm szukania ścieżki do AI mobów Dodano starożytne narzędzia krawieckie (jeszcze nie do zdobycia) Naprawiono starożytne narzędzia łukmistrza oraz kowala Naprawiono błąd powodujący znikanie zwierząt ze statuetek Zabroniono rzucania czarów nekromanty na terenie Cesarstwa Zezwolono na przywołańce w miastach Cesarstwa Naprawiono możliwość interakcji z NPC poprzez ścianę Naprawiono możliwość pobierania zamówień będąc na wierzchowcu…

    Czytaj dalej…


  • Paczka zmian i poprawek

    Dodano skóry po pocięciu krakena, Podniesiono ilość zwojów mocy z Neiry na na pięć (z trzech), Zmniejszono ilość zwojów mocy z Mephista na trzy (z sześciu), Usunięto zwoje mocy 120 z Barracoona, Poprawiono koordynaty wyjścia z więzienia, Usunięto ograniczenia przy tworzeniu Arcane Circle (druidyzm). Teraz każdy druid może uczestniczyć w tworzeniu kręgu jeśli posiada minimum…

    Czytaj dalej…