- umożliwiono oswajanie jednorożców przez postaci męskie bez możliwości dosiadania ich
- przetapianie smoczej zbroi zwróci sztaby
- księga zleceń będzie pamiętać, na której stronie została otwarta
- poprawiono błędne komunikaty wykrywacza pułapek
- dodano GMom możliwość wyciszenia gadatliwych NPC na czas eventów
- umożliwiono postaci posiadającej Zielarstwo na zbieranie roślin, które do tej pory mogła zbierać postać z Wyrabianiem Łuków
- stworzenie potężnej mikstury będzie zwracać 10 butelek
- umożliwiono cięcie butów nożyczkami w celu odzyskania skór
- zmniejszono wagę harfy
- naprawiono błąd, który zamrażał cały serwer, gdy usuwany był dom miejski
- zmieniono nazwę Wioska Drowów na Noamuth Quortek
- poprawiono kolory bossów Sarag-Awatar i Starożytny Runiczny Żuk
- poprawiono nazwę mściciela ophidian
- umożliwiono pisanie ksiąg w językach rasowych oraz ich przepisywanie
- przywrócono oryginalne natężenia narzędzi runicznych
- dokonano aktualizacji pliku Cliloc
- zmieniono pulę artefaktów na pulę letnią
Aby aktualizacja działała poprawnie, należy dokonać aktualizacji za pomocą NelderimPatcher.exe
PODSUMOWANIE WYDARZEŃ FABULRNYCH
Pierwsza z części została pozyskana z wcześniej wspomnianego monstrum. Dotarcie na miejsce nie było łatwe, ale po wielu trudach, udało się.
Pozyskawszy 3 esencje, Gajusz udał się do swej chaty głeboko w lasach Państwa Tasandorskiego, skąd przeprowadzić miał badania nad esencjami oraz ich potencjalnym wykorzystaniem w ostatecznym unicestwieniu Moreny.
Morenie udało się dogadać ze szczuroczłekami, które zamieszkiwały tereny opuszczonej wioski Ruth. Król Rybaków, poławiając w tamtych terenach, zauważył dziwne postaci przewijające się w tamtej okolicy. Plotka rozeszła się po Tasandorze i Soterios nakazał sprawdzić co się tam dzieje. Dzięki trójce śmiałków, udało się zdobyć notatkę, którą szczuroczłek miał przekazać potencjalnemu szpiegowi w świecie ludzi.
Po schwytaniu go i doprowadzeniu do Garlan na publiczny osąd, udało się z niego wydobyć informacje na temat miejsca odbycia rytuału, który rzekomo ma pozbawić Morenę jej nieśmiertelności. Niestety, przed tym, jak Saul wyjawił szczegóły, znany w tej okolicy Drow-morderca, odebrał Druidowi ostatni oddech.
Zanim Kserian zdołał przekazać informacje Gajuszowi, kolejne dziwne wydarzenia miały miejsce. Tuż przed obchodami Święta Ziemi Nelderim, na której Gajusz miał pokazać swoje sławne na cały świat fajerwerki, ktoś zakradł się do jego leśnej chaty i ukradł cały zapas.
Grupa chętnych podążała śladami zostawionymi przez rabusi, które doprowadziły ich do notatki zostawionej dla Gajusza. Notatka ta nakierowała ich na Hernport – opuszczone miasto na morzu nieopodal wioski dzikusów. Udawszy się tam, śmiałkowie nie byli przygotowani na to co ich tam spotka. Walka z bestyjami, rzezimieszkami, dzikusami i Matka wie z czym jeszcze…
Po odzyskaniu łupów i przekazaniu ich Gajuszowi, wszysy udali się do karczmy w Tasandorze na świętowanie!