Tu będą szczegóły statusu
Prace trwają 🙂

News

  • VI Wielkie Polowani zakończone!

    Niechaj rozbrzmi wieść o śmiałkach, którzy starali się sprostać wyzwaniu! Ich wyczyny okryte będą wieczną chwałą! Tak oto prezentują sie wyniki polowania: Najwaleczniejszym śmiałkiem okazuje się Deveneth Noirre zajmując miejsce pierwsze!Nieco dalej w klasyfikacji na miejscu drugim Morren!Tuż za nim, miejsce trzecie zajmuje debiutant Linkers! Poza podium w podanej kolejności znaleźli się: Jevan, Muskar, Noren, Kelia…

    Czytaj dalej…


  • Nelderim DevBlog #55

    Od ostatniego DevBloga niezbyt wiele się zmieniło, ponieważ my wciąż próbujemy okiełznać nowy system Loot, jednakże z dnia na dzień idzie nam to coraz lepiej i z każdej sesji testowej wyciągamy kolejne wnioski. Bez zbędnego przedłużania, przejdźmy do konkretów 🙂 Postępy prac Pierwsza sesja testowa, mająca głównie sprawdzić inną konfigurację systemu gradacji potworów pokazała nam,…

    Czytaj dalej…


  • Paczka zmian i poprawek

    Czytaj dalej…


  • VI Wielkie Polowanie!

    Po raz szósty już Tasandorskie Koło Myśliwych zwołuje śmiałków z całego świata, aby stawili czoła bestiom gnieżdżącym się w najgłębszych lochach i jaskiniach! Chwytaj w rękę miecz, topór, buzdygan, łuk czy kuszę chyba żeś magik wtem łap za księgę i wyruszaj na podbój najmroczniejszych zakamarków Nelderim! Dostarcz nam dowody utłuczenia bestyj i rywalizuj z innymi…

    Czytaj dalej…


  • Nelderim DevBlog #54

    Witamy was serdecznie w tym dość skromnym DevBlogu. Skromnym, ponieważ poruszymy tylko jeden temat, jednakże temat ten jest chyba jednym z najbardziej istotnych i poświęcamy mu bardzo wiele czasu i uwagi. Testy, testy, testy, loot… Nasza cała uwaga skupia się ostatnio na tym, żeby system loot był odpowiednio zbalansowany i jest tutaj dużo liczenia, wpisywania…

    Czytaj dalej…