Paczka zmian i poprawek

  • dokonano aktualizacji opisów Custom Champów w zakładce Bossy na WWW (czytaj więcej)
  • dodano opcję wymiany grafiki smoka/wielkiego smoka na starożytnego wyrma w zakładce nagród za punkty fabularne (czytaj więcej)
  • dokonano drobnych poprawek w kodzie Skrzynek z PSami kupowanych od Handlarza Zwojów Mocy
  • dokonano drobnych poprawek w kodzie skrzynek z artefaktami (nieotwarte skrzynie źle zapisywały się przy restarcie)
  • przywrócono oryginalną wartość regeneracji życia w formie kota i psa ze Skrytobójstwa [wcześniej Wartość Umiejętności Skrytobójstwa /300; teraz /30]
  • dokonano poprawki w latarni Mrocznego Rycerza, by umożliwić czarowanie, gdy latarnia znajduje się w plecaku
  • dokonano poprawki w latarni Mrocznego Rycerza, która wyczerpuje ładunki dusz, gdy latarnia znajduje się w plecaku

Podsumowanie ostatnich wydarzeń fabularnych

Krasnoludy od wielu sezonów przygotowywały się na to co w końcu nadeszło – poszukiwania relikwii… artefaktów…
Jedne w Labiryncie odnalezione, inne na Wampirzej wyspie ukryte, a jeszcze inne ponoć sprzedane do Podmroku…
Geriador i Tasandora odmówiły pomocy Krasnoludom w odbiciu ich domu
Nastąpiła chwila godna zapamiętania – Krasnoludy współpracują z Drowami, by odbić Twierdzę
Drowy same również nie próżnują – po odnalezieniu dziwnej, nowej rudy, odnalazły też coś, co wygląda jak piec (a raczej jego pozostałości) do przetapiania owej rudy
Przez wiele sezonów wyczuć było można swąd w Tasandorze, który narodził się w kanałach. Ślady poprowadziły do Zagubionej Kopalni
Kieszenie Griffitha też zaczynają świecić pustkami, więc zawezwał Sethaela, by odbił z rąk potworności wieś Uk, a następnie ją zaludnił i opodatkował