NOWOŚCI
- dodano alternatywne lokalizacje dropu pieczęci do skrzyni chaosu (czytaj więcej)
- dodano wywar o działaniu orange petals, który tworzy kucharz [działa krócej od orange petals] (czytaj więcej)
- dodano informację dotyczącą naprawy przedmiotów eventowych za srebrne monety (czytaj więcej)
- dodano teleport powrotny na 2 poziomie Saew
- dodano możliwość zakupu Szaty Kultu Loethe za punkty fabularne
- dodano custom regi do listy regów, które można dodać do duszy miasta
- dodano nowego peta do tamowania – Skoczek Z Podmroku (czytaj więcej)
- dodano brakujące wpisy o Posterunku Vargów i Tasandorskim ZOO do spisu Lochów i Lokacji (czytaj więcej)
- zedytowano zakładkę Help w grze i dodano opcji “My character is phiscally stuck”, która pozwala na przeniesienie postaci bezpiecznie do miasta
- dodanie wpisu w regulaminie na temat kary jaka będzie obowiązywać za nadużycie ww. opcji
- dodano pack instinct oraz podbito resy koniom bojowym (czytaj więcej)
- dodanie informacji w regulaminie określającej kim jest Skrytobójca (czytaj więcej)
ZMIANY
- wydłużono czas działania magicznych rybek z 1min do 10min
- wyrównano siłę pająków w Wiosce Drowów z siłą strażników
- naprawiono wywar inteligencji
- zscynchronizowano efekt wizualny czaru Chmara Insektów [Okultyzm]
- zmieniono pulę artefaktów (czytaj więcej)
- wyłączono możliwość teleportacji na wyspę wampirów i wyspę Vox Populi
- Wilkołak będzie tracił większą ilość punktów życia i many (czytaj więcej)
- małe fixy w systemie kopania grobów
- zedytowano artykuł o Wampirach (czytaj więcej)
- naprawiono niepoprawne nazwy artefaktów: Spodnie Podstępu i Spodnie Oświecenia
- poprawiono nazwę czaru z grupy Podstępnych Sztuczek w narzędziu skryby
- umożliwiono stackowanie składników z kopania grobów i tworzenia przywołańców nekromanckich
- zmniejszenie maksymalnego natężenia propsów z zielonego i valorytowego oraz verytowego runika o 10%
- zmieniono koloru pigmentu podmroku
- zestaw do tworzenia pułapek ma teraz swój własny kolor
- zmieniono kolor suchego lodu
- aktualizacja zakładki Ekipa (czytaj więcej)
UWAGA! Należy pobrać aktualne pliki za pomocą NelderimPatcher.exe
ZMIANY I WYDARZENIA FABULARNE
Wyniki I Biegu Talusa:
I Miejsce – Thorvard Ynghart
II Miejsce – Galthran
III Miejsce – Laitha
IV Miejsce – Zukashi van Hoore
Nagroda specjalna nie została przyznana – nikt nie zachwycił Wielkiego Arcymistrza na tyle aby ją przyznać
Gratuluję i do następnego biegu!
Po serii ataków na Śnieżną Przystań, Talas i Celendir, Jarlingowie zdecydowali, iż najlepiej poszukać Gajusza, gdyż tylko on jest w stanie zweryfikować stworzenie, które zabiło tak wielu ludzi i umykało straży przez długi czas, do momentu połączonych sił Jarlingów oraz kilku mieszkańców Tasandory, którzy zwykle nie sa skorzy do współpracy. Tasandorczycy zawiadomili Soteriosa, a druidzi powiadomili krąg druidów. – Wilkołak może być wśród nas , rzekł Soterios.
NADCHODZĄCE WYDARZENIA
We wtorek 30.11 o 21:00 zapraszamy na wspólnego champa.
Zbiórka pod bramą południową w Tasandorze
Morena zaczyna powoli gromadzić swoją armię. Zwiadowcy donoszą, że wielka ilość posłusznych jej słowu bestii pojawiło się w Orod. Morena – Nekromantka chcąc zemścić się za bycie wystawioną przez Państwo Tasandorskie oraz porażkę w Garlan, ma zamiar odegrać się na nich. Ponoć sama nekromantka nienawidzi wyznawców Loethe, a więc i Drowy nie są bezpieczne. Soterios – namiestnik Tasandory wzywa do walki!
W piątek 3.12 o 21:00 zapraszam na event. Start spod południowej bramy w Tasandorze.
W najbliższą niedzielę, tj. 05-12-2021 o godzinie 20:00 zapraszamy do udziału w zmaganiach o miano Najszybszego Gladiatora.
Zapisy odbędą się na miejscu – aby wziąć udział w zawodach należy wnieść wpisowe 1000 sztuk złota u organizatora.
ZASADY TORU GLADIATORÓW:
- Celem zawodów jest pokonanie toru, składającego się z 15 następujących po sobie komnat w jak najszybszym czasie.
- W kolejnych komnatach będą znajdować się stwory (Pana, Matki i Śmierci), które należy pokonać przed przejściem do kolejnej komnaty.
- Aby przejść do kolejnej komnaty należy również wyważyć zamknięte drzwi (atakując je).
- Zawody będą odbywały się na specjalnie przygotowanym torze umożliwiającym rywalizację do 4 osób jednocześnie.
- Postacie przychodzą ubrane we własny sprzęt, każda postać może zabrać dowolne ze swoich zwierząt do limitu 5 slotów (standard), zabrania się jednak dosiadania wierzchowców (choć można ich używać do walki).
- Zakazuje się atakowania uczestników biegu, kradzieży oraz wpływania na arenę i jej uczestników.
NAGRODY:
- Za najszybsze przebycie toru w zgodzie z zasadami przewidziano trzy nagrody główne (za pierwsze, drugie i trzecie miejsce).
- Za udział w zawodach i ukończenie toru przewiduje się nagrody pocieszenia.
Portale na arenę (z Tasandory, Garlan, Wioski Drowów, Kryjówki Przemytników) zostaną otwarte 05-12-2021 o godzinie 19:55. Po uporaniu się z zapisami wystartują zawody.
W przypadku niejasności czy pytań prosimy o zgłaszanie się do organizatora (discord: jurijuice)