Paczka zmian i poprawek

  • Skończył się tydzień testowy ograniczonej teleportacji – wyciągając wnioski wracamy do starego modelu teleportacji
  • Od 29.09 do 06.10 obowiązuje tydzień bez PvP (tydzień, czyli 7 dni, a więc, z wyłączeniem 06.10, 05.10 po 23:59 mija owy termin) – każdy atak/zabójstwo będzie wyjątkowo srogo karane (włącznie z zablokowaniem konta). Nie dotyczy to walk na arenie lub umówionych pojedynków (popartych ewentualnymi dowodami).
  • rozszerzyliśmy rozmiar domyślnej mapy i przenieśliśmy wszystkie nasze dungi z innych map na nowa przestrzeń
  • dokonano poprawek w plikach mapy
  • poprawiono opis zaklęcia Awatar Śmierci w księdze okultyzmu, by zgadzał się z opisem na www
  • dokonano poprawek w regionach
  • dokonano poprawek w BossSpawner, używanego w lochach, w których należy zabić stwory aby pojawił się boss
  • dodano system powodujący, iż w trudniejszych dungeonach będzie można otrzymać kilka artefaktów z jednego Bossa, jeśli kilka osób otrzyma prawa do loot. Dla przykładu dawniej zabijając starożytnego diamentowego smoka otrzymywaliśmy 8% na artefakt, od dziś bijąc go w 3 osoby szansa ta wynosi 30%
  • BossSpawner użyty będzie w większej ilości lochów niż dotychczas
  • gdy boss został zabity i trwa jego respawn, w komnacie pojawi sie pieczęć (nawet jeśli strażnicy pojawili sie na mapie)
  • zabijając strażników w lochu otrzymujemy informację ilu sie ich w nim znajduje
  • Zmieniono rozkład procentowy dropu artefaktów w związku z szansą na artefakt dla każdego członka drużyny
  • dokonano aktualizacji wpisu na temat Bossów i to w który boss wymaga wybicia całego lochu, by się pojawić (czytaj dalej)

Niedługo dodamy więcej informacji o bossach w odpowiedniej zakładce. Pamiętajcie aby zaktualizować pliki mapy przy użyciu Nelderim Launcher!

Leave a reply