Kolejna paczka zmian i poprawek oraz nowości

  • dodano nowe stworzenie do oswojenia – Widmak, który potrafi się ukrywać (czytaj więcej)
  • dodano komendy do Widmaka do działu Komend (czytaj więcej)
  • naprawiono polskie znaki w questach na talizmany rzemieslnicze
  • mag przywoła żywiołaka trucizny, jeśli posiada umiejętność Zatruwanie, gdy użyje czary Summon Air Elemental z Magii, jeśli suma umiejętności Magii + Zatruwania podzielone przez 2 będą równe 100
  • usunięto system OneTime (który miał zmniejszać użycie zasobów komputera), który powodował wysokie zużycie zasobów maszyny, na której stoi serwer
  • okodowano skrzynie do ćwiecznia Otwierania Zamków i zostaną one podmienione na te, które obecnie są stworzone w XML spawnerach
  • poprawiono nazwę księgi Sztuczek Strażnika Lasu
  • usunięto przedawniony kod nieistniejących obiektów związanych z tytoniem
  • dokonano refaktoringu Zielarstwa i nazw plików w Zielarstwie
  • dodano cykle życia roślin Zielarstwa: wzrost, respawn plonu
  • przeniesienie upraw do zielarstwa na WWW
  • uzupełniono opis Zielarstwa (czytaj więcej)
  • dodano nowy Quest na nasionka (czytaj więcej)
  • dokonano pomniejsze poprawki w systemie Zielarstwa
  • dokonano drobnych poprawek dekoracji mapy
  • wyłączono props “zmniejszenie wymaganej siły” na broniach, traczach i pancerzach, co oznacza, iż nie będą się on pojawiały ani w loot, ani w kuciu
  • wyłączono propsy odporności na broniach, co oznacza, iż nie będą się one pojawiały ani w loot, ani w kuciu
  • dodano nowe stworzenie do oswojenia – Athrad Math (czytaj więcej)

Należy dokonać aktualizacji plików za pomocą NelderimPatcher.exe

Podsumowanie wydarzeń fabularnych:

Druidzi zostali wysłani na Świętą misję do wymiaru poza czasem i przestrzenią. Mają tam do wykonania kilka zadań, lecz nikt nie wie czy i kiedy wrócą…

Straż w Tasandorze staje się coraz bardziej przekupna, gdyż złota w skarbcu zaczyna ubywać. Nieudolne rządy Griffitha wpływają dość mocno na ekonomię Państwa.

Drowy i Voxi coś knują. Próbują podpuszczać Wyznawców Pana.

W Tasandorze straż (i nie tylko) dostrzegła obecność pewnego dziwnego jajka, które co rusz zmienia swe miejsce pobytu.

Coraz bardziej zdespreowani Okultyści i Wyznawcy Śmierci, sięgają po boską pomoc. Ich wiedza rośnie i rośnie.

Zoo, które znajduje się nieopodal Tasandory zostało oficjalnie zapełnione.