- Zwiększono spawn Żelaznych Żuków w Podmroku
- Poprawiono respawn potworów w lochu Wielkiej Pokracznej Bestii
- Zwiększono ilość właściwości (propsów), które można mieć na wytworzonych przedmiotach z narzędzi runicznych łukmistrza (ze skamieniałego drewna z 3, do 3-4 i z giętkiego drewna z 4, do 4-5)
- Dodano artykuł na wiki odnośnie narzędzi runicznych (czytaj więcej)
- Poprawiono źle wyświetlany obrazek pędzla w menu zakupów u NPC Dostawca
- Zmieniono kolory szat miastowych Orod, Twierdzy i Tirassy
- Dodano mechanizm zapobiegający malowaniu owych szat; szaty wcześniej pomalowane zostaną przywrócone do nowego oryginalnego koloru szat miastowych
- Dodano zmianę ukrywającą napis „krew” na plamach krwi
- Zwiększono loot w custom championach, mini bossach, bossach i morskich bossach (natężenie ustawione zależnie od trudności bossa lub trudności dotarcia do niego)
- Dodano nowe pety: Dziki Tygrys (3 warianty), Lew, Tygrys Szablozębny (czytaj więcej)
- Dodano nowy typ skór – tygrysie skóry
- Dodano nowe typy zbroi do menu wyrobów krawca – zbroja z tygrysich skór
- Dokonano zmian w szansach i ilościach artefaktów z bossów, minibossów i custom champów (czytaj więcej)
- Bossom typu Peerless, czyli takim, które mają ołtarz i klucze, dodano mechanikę, która ogranicza zabijanie tego samego bossa więcej, niż 3x pod rząd. Po tym czasie trzeba zabić innego peerlessa, aby powrócić w to samo miejsce (czytaj więcej)
- Dokonano małej przebudowy Siedziby Demonów aka Demonowo w celu przygotowania go pod system Peerless
- Podzielono Demonowo na regiony i dodano system gradacji trudności potworów [zadziała po respawnie]