Tu będą szczegóły statusu
Prace trwają 🙂

Dziennik zmian #33

  • Zwiększono spawn Żelaznych Żuków w Podmroku
  • Poprawiono respawn potworów w lochu Wielkiej Pokracznej Bestii
  • Zwiększono ilość właściwości (propsów), które można mieć na wytworzonych przedmiotach z narzędzi runicznych łukmistrza (ze skamieniałego drewna z 3, do 3-4 i z giętkiego drewna z 4, do 4-5)
  • Dodano artykuł na wiki odnośnie narzędzi runicznych (czytaj więcej)
  • Poprawiono źle wyświetlany obrazek pędzla w menu zakupów u NPC Dostawca
  • Zmieniono kolory szat miastowych Orod, Twierdzy i Tirassy
  • Dodano mechanizm zapobiegający malowaniu owych szat; szaty wcześniej pomalowane zostaną przywrócone do nowego oryginalnego koloru szat miastowych
  • Dodano zmianę ukrywającą napis „krew” na plamach krwi
  • Zwiększono loot w custom championach, mini bossach, bossach i morskich bossach (natężenie ustawione zależnie od trudności bossa lub trudności dotarcia do niego)
  • Dodano nowe pety: Dziki Tygrys (3 warianty), Lew, Tygrys Szablozębny (czytaj więcej)
  • Dodano nowy typ skór – tygrysie skóry
  • Dodano nowe typy zbroi do menu wyrobów krawca – zbroja z tygrysich skór
  • Dokonano zmian w szansach i ilościach artefaktów z bossów, minibossów i custom champów (czytaj więcej)
  • Bossom typu Peerless, czyli takim, które mają ołtarz i klucze, dodano mechanikę, która ogranicza zabijanie tego samego bossa więcej, niż 3x pod rząd. Po tym czasie trzeba zabić innego peerlessa, aby powrócić w to samo miejsce (czytaj więcej)
  • Dokonano małej przebudowy Siedziby Demonów aka Demonowo w celu przygotowania go pod system Peerless
  • Podzielono Demonowo na regiony i dodano system gradacji trudności potworów [zadziała po respawnie]