Poniższe zmiany powstały dzięki wielotygodniowej, ciężkiej, nierzadko żmudnej pracy całej ekipy oraz wsparciu naszych graczy. Poniższe zmiany wymagają użycia NelderimPatcher.exe !
- Naprawiono wartości podczas podszywania/podkuwania/obijania przedmiotów (poprzednie były zaniżone),
- Naprawiono problem z niepobłogosławionymi księgami innymi niż magii,
- Naprawiono mikstury przywołania żywiołaków,
- Naprawiono problem z blokującymi się kontrolowanymi istotami w Garth,
- Naprawiono błąd z wyświetlaniem podwójnych emote,
- Naprawiono niedziałające komendy statku,
- Naprawiono niezliczoną ilość błędów mapy,
- Poprawiono czas, w którym otwarty jest portal do komnaty Sfinksa z 5 do 30 minut,
- Usunięto złoto ze zwłok bagiennych smoków oraz przeniesiono je do ich jeźdźców,
- Osłabiono Saraga Awatara, dodatkowo przypisując go do puli artefaktów dla pomniejszych władców podziemi,
- Przyśpieszono trenowanie umiejętności zatruwanie,
- Zwiększono szansę na unikatowe cięciwy z 10% na 20%,
- Zwiększono przyrost statystyk,
- Zmniejszono wagę kości demona do 0,5,
- Otworzono pozostałą część drugiego kontynentu, dodano niezbędne przejścia oraz mosty,
- Dodano Zwój Łączenia (Scroll Binder) do menu skryby. Do jego wytworzenia potrzeba miazgi z kory drzewnej, którą wytwarza kucharz (system łączenia opiera się na systemie opisanym na uoguide – czytaj więcej)
- Dodano tamowalnego Wilka Tsuki,
- Dodano magiczne potrawy wytwarzane przez kucharza, zwiększające statystyki postaci o 5 (sumują się z miksturami) na 10 minut,
- Dodano srebrną bransoletę oraz srebrny pierścień do menu majstra,
- Dodano miksturę niewidzialności do menu alchemika,
- Dodano potężne mikstury siły oraz zręczności. Ich wytworzenie wymaga większej ilości podstawowych mikstur oraz trwa 20 minut,
- Zmniejszono wymagania do wykonania narzędzia do tworzenia trofeum, zredukowano liczbę potrzebnych składników oraz zwiększono szansę na wykonanie trofeum do 100%,
- Zwiększenie wymagań oswajania zwierząt dla Starej Chimery (115.1),
- Zmieniono pulę artefaktów dla złodzieja,
- Zmieniono AI stworzeń w zoo aby były nieagresywne,
- Usunięto możliwość teleportacji na statek w Doom,
- Dodano przedmioty z dodatku Mondain’s Legacy do menu rzemieślników (kowal/krawiec/łukmistrz/stolarz),
- Dodano system języków rasowych (projekt w wersji testowej – wymaga edycji każdej postaci w celu nadania języka), każda postać potrafi porozumiewać się w mowie wspólnej a dodatkowo w mowie danej rasy (jarlingowie są zmuszeni poczekać na tłumaczenie ich języka 🙂 )
- Dodano przedmioty z dodatków Mondain’s Legacy do lootu potworów,
- Dodano Worga, towarzysza do jazdy dla postaci o taktyce większej lub równej 90%,
- Dodano wierzchowca dla nekromantów (od 90% umiejętności),
- Dodano zakrwawione bandaże – przedmiot możliwy do umycia i ponownego wykorzystania,
- Wydłużono czas na oddanie czaszki dla przewoźnika w Doom z 4 do 10 sekund,
- Dodano możliwość naprawy oraz wytwarzania dużych Wideł do menu majstra,
- Dodano muzykę do odpowiednich regionów,
- Dodano Zwój Oswajacza wykonywany przez skrybę, pozwalający uwiernić posiadane stworzenia,
- Dodano Wywar Oswajacza, wykonywany przez kucharza, pozwalający uwiernić posiadane stworzenia,
- Usunięto z menu rzemieślników przedmioty, które obecnie nie mają żadnego zastosowania,
- Dodano drugiego druida do stworzenia Kręgu w Świątyni Matki,
- Dodano życie na kontynencie elfów,
- Dodano nową, ulepszoną lokalizację zoo,
- Dodano portale międzykontynentalne,
- Dodano nowe dungeony,
- Dodano nowych pomniejszych władców podziemi:
Spaczony Jednorożec, Władca Jeziora Lawy, Pustynna Pluskwa, Biały Wilk, Lśniący Wysięk, Silshashaszals - Król Jaszczuroludzi, Wielka Pokraczna Bestia,
- Dodano nowego władcę podziemi Starożytny Diamentowy Smok
- Dodano opis Vox Populi (Czytaj więcej),
- Dodano opis Kompanii Handlowej (Czytaj więcej),
- Dodano opis istniejących w świecie Nelderim władców podziemi oraz championów (Czytaj więcej),
- Dodano opis nagród dostępnych za punkty fabularne (Czytaj więcej),
- Dodano sporą porcję tłumaczeń.
Powyższe zmiany wymagają użycia NelderimPatcher.exe!